Bruker dere vanlig bukse fortsatt?

mammamarita

Glad i forumet
Her føler jeg meg oppblåst noen dager og buksene strammer mer enn ellers. Har nok med at jeg elsker salt mat for tiden...
Men stort sett passer alle klærne som før, har mao ikke begynt å få noe mage enda.
Hvordan er det med dere?

jeg klarer ikke bruke så mange av jeansen mine mer...jeg går mer nå med mamma bukse eller tights...klarer ikke noe annet.

mammabuksene er litt for store til magen...men så deilig å gå med

Kan bruke noen av de vanlige buksene mine, men det er mest behagelig å gå med mammabukse, så da blir det mest det :)

Merker ikke noen forskjell enda, så jeg går med de vanlige buksene.

Sist gikk jeg med mine vanlige bukser fram til uke 35 eller noe.. så jeg har absolutt ingen problemer ennå :D

Går i de vanlige buksene mine enda. Men har ikke prøvd alle de siste par ukene. Mulig at et par av de nå er for trang. Får ta en test i helga. Går også mye i tights jeg da.

Går i de vanlige buksene mine enda. Men har ikke prøvd alle de siste par ukene. Mulig at et par av de nå er for trang. Får ta en test i helga. Går også mye i tights her da.

Holder meg til joggebuksene og tights

Kan bruke noen bukser med smekken åpen innimellom.. med klær som skjuler over selvfølgelig. Hjemme går jeg i joggebukser!

her går det i tights å joggebukser siden jeg er oppblåst :)

kjøpte meg også bukse på cubus, sikkelig god til 150 kr. kjenner ikke at jeg bruker den engang :) ingen glidelås,knapper eller harde sømmer :) deilig!

Går i mine vanlige bukser fortsatt. Gjorde det til 6 mnd sist svangerskap, håper å være like heldig denne gang! ;)

Bettamor venter nr 3 skrev:
Går i de vanlige buksene mine enda. Men har ikke prøvd alle de siste par ukene. Mulig at et par av de nå er for trang. Får ta en test i helga. Går også mye i tights jeg da.

Sign

blåkanin skrev:
Sist gikk jeg med mine vanlige bukser fram til uke 35 eller noe.. så jeg har absolutt ingen problemer ennå :D

WOW!!!!

Jeg bruker de vanlige buksene mine fortsatt, men det er ikke alle som er like behagelige å ha på...

Bruker fortsatt de vanlige, men bytter til joggebukse om kvelden, av en eller annen grunn så strammer det mer da.

Nei Føler meg som en middels stor hval

Nei det er faktisk noen uker siden de strammet for mye over  magen, så det går ikke.

Buksene mine passer fortsatt men har likevel gått over til mammabukser. Jeg har så mye mageknip og kaster opp, og da makter jeg ikke  ha noe som strammer på magen. Og mammabuksene er jo SÅ behagelige da :) Bretter ned det elastiske stykket rundt magen fordi det er litt stort, men de sitter perfekt på hoftene og rumpa så da går d bra ;)

Magen er øm og ikke behagelig å bruke mine vanlige bukser. Å sitte på kontoret hele dagen med stram bukse er ikke godt lenger, så nå bruker jeg bare tights og tunika. Veldig behagelig. 

Back
Topp