Bruker dere vårrengjøre?

Momofmany

Forumet er livet
Sola kom her og minner med på både støv og gulvvask (som jeg ikke fikk gjort i går).. Bruker dere ta en vårrengjøring? Der dere kaster og tar inn nytt, legger bort vinterklær osv? Hvor mye gjør dere? Mopper dere taket og alt liksom? :p

Kommer til å ta en skikkelig vårrengjøring neste uke. Da er skravlekonurransen over :)

Gleder meg til å rydde vekk klær jeg ikke kommer til å bruke på Leeenge. sånn jeg kan får plass til masse nye klær.
Må snart begynne å shoppe inn :)

Kommer til å ta en skikkelig vårrengjøring neste uke. Da er skravlekonurransen over :)

Gleder meg til å rydde vekk klær jeg ikke kommer til å bruke på Leeenge. sånn jeg kan får plass til masse nye klær.
Må snart begynne å shoppe inn :)

Gler meg faktisk litt til å handle inn mammaklær :) Hihi

Bruker å ha det men blir ikke det her iallefall.. får se om det trengs når jeg flytter inn hos kjæresten :P

Tror ikke de blir noe form for nedvask nei :p men tror jeg skal ta en opprydding i klær og sånnt :) å få rydde litt i skuffer og skap :)

Blir vel å ta det litt etter litt, men ikke som en stor sjau liksom. Men ser nå som solen titter inn at det absolutt er behov for litt rengjøring både her og der ;)

Og jeg må rydde ut og ommøblere. Har så sykt dårlig plass. Må få orden på leiligheten før babyenting kan kommer inn i leiligheten. Trengs å male og pakke ting ned.

Back
Topp