Bruker dere ull enda?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Har dere på ungene ull enda?
Viss ikke, hva bruker de da når de er ute?

Jepp. Det var bare 2-3 plussgrader de siste dagene. På lørdag var deg 23 plussgrader og strålende sol. Så her er det både shorts og ull i klesskapet til ungene for tiden Hehe.

Hva mener du med hva ungene har på ute hvis de ikke har ull?

Vi bruker ull året rundt. Tynn, myk ullbukse og genser/topp på varme dager.
Både jeg og ungene bruker for det meste bare ull, jeg synes at alt annet blir for klamt og varmt :P

Ja, noen dager i det siste da det har vært minus. Men Mini er veldig varm av seg så regner ikke med det blir mye ull fremover.

Om vi ikke bruker ull bruker vi bare de andre klærne hva enn de nå består av, bomull osv.

Ull kan brukes hele året, noe er tynt og noe tykt. Med 5 grader og overskyet kunne det ikke falt meg inn å pakke bort ull akkurat :)

Nei der brukes kun i mange minus her. Barna er for varme. Så vanlige klær under en parkdress er mer enn nok nå. Har måtte krangle med bhg om dette siden hu fikk utrolig mye varme eksem etter at hu bytte der i mars.

Nei :p bruker kun ull når det er godt med minus.

Ute bruker han skallbekledning med vanlige klær under og Goretex sko. Hender han har en fleece genser under og tynne votter om det er surt.
Bruker ofte kun vindfleece eller bare jakke også, om det er tørt ute;)

Han har atopisk eksem og er en veldig varm gutt, så dette holder i massevis for han.

Ja, det brukes tynn ulldress og litt tjukkere strikkegensere. Har også en ikke fullt så varm genser strikket i blanding av bomull og merinoull. Den er fin hele sommeren i regnvær og ti grader som det vanligvis er[emoji13]

Ja, bruker man ull av god kvalitet er det det beste også i varmen, og her er både jeg og mini varme av oss. Bruker mye ull/silke fra nøstebarn på sommeren. Vi bærer mye, så veldig kjekt å ha klær som ikke blir vått og klamt på tur, så vi bruker begge et tynt ullag og har det behagelig selv i varmen. Da kan vi ta pause uten at det blir kaldt og, siden ulla ikke blir våt selv om jeg svetter masse :)

Nei, hun har vokst fra de ullplaggene hun har. Bruker body, bukse og vindjakke.

Back
Topp