Bruker dere tøybleier?

Du trenger ikke vaske bare bleier. En pose med bleier og kluter, som stinker mye mindre enn papirbleier i søpla. Settes på kald skylling i maskina. Fyll opp med kluter og håndklær/annen 60 vask og sett på, så ofte du ønsker.

Etter den flytende mm-bæsj-perioden vipper man forøvrig gjerne det meste av avføringen i do og skyller ned, og det er jo i den alderen det begynner å stinke.

Skal se på tøybleier til mini baby nå snart, noen som er bedre enn andre? Så på en side/butikk som selger og det var en del typer der.

Vi kommer ikke til å bruke tøybleier, men er veldig fascinert over hele opplegget :)

Skal se på tøybleier til mini baby nå snart, noen som er bedre enn andre? Så på en side/butikk som selger og det var en del typer der.
Smak og behag.

Jeg liker brettebleier til nyfødt, det går så mange bleier i døgnet og de er rimelige. Kjøpte billige brettebleier på name it og hadde noen små pul-trekk (vanntett sperrelag)

Lommebleier eller aoi (all in one) med borrelås ligner mest på engangs, mens mange foretrekker knapper

Jeg liker borrelås, men har en utfordring nå med mitt tredje barn, hun tåler muligens ikke innsiden i de fleste lommebleiene våre. Så jeg testet ut bleie med bambusinnside

Back
Topp