Bruker dere sovepose?

MyOwn

Elsker forumet
Snuppa vår sparker av seg dyna hver natt, og hvis vi ikke har på henne pose er hun en liten ispinne om morgenen. Derfor har vi brukt pose lenge nå. Bruker dere andre det på barna, og skal dere evt. fortsette med det utover våren og sommeren også? Er litt redd det skal bli FOR varmt inni der også. Finnes det kanskje sommer-soveposer til de små noe sted?

Vi bruker poser til småen!
De vi har er ganske tykke, så jeg har tenkt det samme som deg...
..men nå fikk vi nettopp arvet 2 poser hvorav den ene var mye tynnere,
så den kommer vi til å bruke på det varmeste...
Alle posene vi har og har arvet kommer fra h&m.
Kanskje de får inn tynnere poser nå til våren/sommeren?

Ellers så vet jeg det finnes "nattdrakter" med armer, men med pose med snøring i stedet
for bein, disse er i tynt stoff som nattdraktene er.
Mener å ha sett disse hos ellos, men i for små str, men kan jo hende de har fått inn.

Bruker også pose til lillemor, og vet ikke hva vi skal gjøre til sommeren enda. Men da vi var i Lanzarote i for litt siden brukte hun bare et helsepledd som hun sparket av seg når hun ble varm og det funka helt fint. Hvis det blir veldig varmt kan de jo bare ligge uten pose og de fra H&M er jo ikke så veldig tykke...

Vi bruker pose på Malene.
Vi har fått arva en tynn en, så kommer nok til og bruke den etterhvert.
Vi har tre forskjellige vi, en tykk, 2 midt i mellom og 1 tynn.
Regner med at butikkene kommer med tynnere poser utover nå, håper i hvertfall det.
Hvis ikke blir det vel fram med symaskina, og prøve og sy en selv. [8D]

Jeg har brukt pose på begge mine. Jeg har en tykkere pose, og vi bruker den ennå. Når det blir varmere så slutter vi med posen tenker jeg.

Vi bruker pose på vesla.
Etter hvert tenker jeg vi går over til body i stede for helpysj. Og når det blir for varmt så må det bare funke å sove uten pose.

Takk for svar jenter.
Jeg legger henne som regel bare med body inni posen nå siden de vi har er såpass tykke. Jeg får håpe i det lengste at butikkene roter frem noen tynner snart, for jeg er en IDIOT på symaskina...

Back
Topp