Bruker dere sommerpose?

SaraSi

Forelsket i forumet
Bruker dere sommerpose i vogna nå? Eller sommerdyne eller teppe? Hva er best for en unge som fremdeles sover i vogna i barnehagen? Blir veldig glad for tips :-)

Bruker saueskinn og teppe. Eventuelt dyne hvis det er surt

Bruker lammeskinn med helseteppe, evt sommerdyne om d er kaldt.

Bruker tynt ullteppe (strikka) og dyne. Saueskinn på kjølige dager.

vår/sommer pose med lammeskinn i ryggen...

Sommerpose, voksi colibri, liker den veldig godt! Men sånn som i dag når det har vært 22 grader og sol, bruker jeg bare et helseteppe...

Når frøkna brukte vogn så hadde vi kun et pledd i vogna på denne tiden men brukte det ofte ikke...

Toåringen vår har saueskinn og sommerdyne eller helseteppe, alt ettersom hvordan temperaturen er.

Firemånederingen ligger i babynestet i vogna, med et tynt teppe eller en liten vogndyne over seg.

De er begge varme av seg, blir fort svette og sover dårlig om de har for mye over/rundt seg.

Har et tynt ullpledd hvis det er kaldt, men stort sett har vi ikke noe over henne nå. Har en vår/høstpose hvis det blir enda kaldere

Her vi bor så ville jeg ikke brukt noen ting akkurat nå. Nå ligger min 2 åring og sover i sofaen ute i bare bleie. Men er det surt så har hu ett pledd eller bare vanlige klær. Det kommer jo ann på barnet. Noen barn er veldig varme (som mim datter) og andre fryser fortere.

V barnehagen har småen en "sittepute" i fleece (mest for komfort) og et tynt ullpledd :)

Back
Topp