Bruker dere skinn som liggeunderlag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Bruker dere skinn som liggeunderlag?
Hvor?
I senga?
Vogna?
Andre steder?

Planlegger bruke nøstebarn sitt i sengen og et annet i bagdelen i vognen. Til sportsdelen har vi også lammeskinn med hull til selen :)

Ja, både i senga og i vogna :) i senga har vi dog dekket til hoderegionen i tilfelle han snur seg, selv om han snur seg selv alle veier :)

Brukt i vognen, men tatt den vekk nå:)

Har i vogna. I bagdelen brukte vi ett uten hull til selen. Bytta til et skinn med hull til selen når vi for litt siden bytta til sportsdelen. Vi la også saueskinn under vognposen i pulken i påska.

Både i vognene og senga. Har stort og lite fra Nøstebarn etter eldstemann, det ene i vogna og det andre i senga. Har også et med hull til seler i den andre vogna, funker fint i bagen også. Kommer nok til å flytte det minste nøstebarnskinnet over i babynest eller slyngevugge også, når vi finner ut hvor hun helst vil sove om dagen :) ønsker meg lammeskinn til å sove på selv jeg ;) er superdeilig!

Bruker både i vogna og i senga. I senga er det dekket med gulpefille/putetrekk øverst mtp snuing og hygiene

Kan jeg spørre hva hovedgrunnen er til at dere bruker det?

I vogna[emoji4] kjøpte til senga også, men på det marker hun seg bare ned under dyna eller opp i hodeenden(hvis jeg snur skinnet). Håper det blir bedre når hu blir større, ellers så var det et skikkelig bomkjøp.

Kan jeg spørre hva hovedgrunnen er til at dere bruker det?

I vogna for å isolere mot kulde på vinteren, sommerstid har vi skinn i vogna fram til rundt 17-18 grader fordi det regulerer varmen godt og ikke blir klamt. Men blir det for varmt så synes jeg det ikke fungerer helt. I senga fordi det regulerer varmen godt, vi samsover så skinnet gir i tillegg babyen et "avgrenset" området. Periodevist så ligger hun ikke akkurat der da, men [emoji13]

Back
Topp