Bruker dere parfyme?

Gull2 i magen

Flørter med forumet
Det er jo så mye å tenke på nå; hva vi skal gjøre og ikke gjøre, spise og ikke spise osv. Leser litt av hvert på nettet, og har lest om parfyme i dag! Mange anbefaler å ikke bruke det! Jeg har brukt det til nå, men blir jo usikker da.. Hva tenker dere?

Har aldri fått med meg at det anbefales å ikke bruke.. Brukte det igjennom hele forrige svangerskap.. Men brukte det ikke på mange måneder etter fødselen.. Trengte ikke å gni inn hele ungen i parfyme, tenkte jeg.. :P

Jeg bruker parfyme, visste heller ikke at man ikke skal bruke det. Vet du hvorfor de anbefaler at man ikke bruker det?

Vet de sier man ikke skal bruke det etter fødsel, da babyen skal bli kjent med morens naturlige lukt. Men aldri hørt om at ikke skal bruke i svangerskapet.

jupp på ryggen pga :p fordi der koser ikke datteren min på 1,5 så mye :)

Hadde det ikke vært for kvalme, hadde jeg nok brukt parfyme ja. Klarer bare ikke å gå å lukte på den hele dagen nå :/

Parfyme daglig her.

Parfyme må jeg ha. Hvorfor skal man ikke bruke det under svangerskapet? Aldri hørt om......

jeg bruker det kun hvis vi skal på fest/i selskap.. jobber i helsevesenet, og da kan man ikke bruke parfyme. så jeg tenker ikke på å bruke det til daglig engang..

Jeg bruker parfyme av og til, kommer til å forsette med det. Sist svangerskap klarte jeg ikke lukten på sambos parfyme og streke parfymer, så han måtte bytte til en mildere parfyme

Back
Topp