bruker dere mye sminke?

EmmaT

Gift med forumet
har egentlig aldri tenkt på meg som en som bruker mye sminke, men da jeg var hos tannlegen her om dagen så tørka tannlegen vekk litt vann fra haka mi med det papirhåndkleet. så ser jeg på det etterpå, og der var jo halve trynet mitt [8|]

men i mitt forsvar så slengte jeg på meg et ekstra lag før jeg gikk inn. det neon lyset der skulle jo ikke vært lovlig [8D]

ellers har jeg dager hvor jeg ikke har på meg noe.

ORIGINAL: *meeya*

egentlig ikke....noen dager mer andre dager mindre[:)]

vi gleder oss til helgen foresten, noe spess guttebassen ønsker seg?

hehe bare det er en bil på det så blir han fornøyd [;)]

nei, jeg bruker ikke mye sminke - jeg føler meg ikke vel når jeg har hele ansiktet dekket med kremer og pudder og farge og styr - jeg bruker kun kajal og øyensverte til vanlig, øyenskygge og rouge, og kanskje litt foundation på fest. Leppestift er etter humør

til daglig bruker jeg eyeliner og mascara.
skal jeg i bursdag,fest eller bare har lyst til å fikse meg litt ekstra
bruker jeg også brunkrem, pudder, lebestift,rush,øyeskygge,

Nei aldri når jeg bare er hjemme men skal jeg ut så bruker jeg sminke..stort sett..hvis jeg orker..[:D]

Mascara må jeg ha hver dag ellers ser jeg syk ut, ellers sminker jeg meg litt vist det er noe spesiellt.

foundation, ruge, eyeliner, mascara og lip gloss[8D]
er avhengig av sminke... [:D]

Har blitt kjempedaff de siste årene.. Nå bruker jeg stort sett ikke sminke til vanlig.. Hiver av og til på meg maskara og litt rouge om jeg skal ut blandt folk på lyse dagen(så ikke alle ser hvor kritthvit jeg er!) Men jeg liker å sminke meg, så når jeg skal på fest så sminker jeg meg med : maskara,eyeliner,foundation,dekkstift,rouge og øyenskygge.
Så kan svare NEI på spørsmålet ditt.. Jeg bruker ikke mye sminke!
(Gud så "naturlig" jeg høres ut.. *knis*)

Bruka ikke sminke i d hele tatt.. Kan hend en sjelden gang at æ kasta på mæ litt mascara hvis æ ska på fest eller no spesielt.. [;)]

Jeg bruker sminke hver dag (så lenge jeg skal ut) Mascara, eyeliner (ikke alltid), solpudder, øyeskygge og lipgloss [:)]

Jeg bruker nesten ingenting. Er litt mørk i huden og mørkt hår, øyevipper og øyebryn. Kan egentlig ikke se om jeg bruker sminke.[8|]

Bruker kun mascara og eyeliner når jeg skal til skolen. (Vis jeg skal noe spes bruker jeg litt rouge og øyeskygge.)

ORIGINAL: kittyb

Det varierer. Som regel foundation og mascara til hverdags. Har dager jeg ikke sminker meg også, og som regel blir det litt mer sminke når jeg skal pynte meg litt.[:D] 

samme her[;)]

Mascara, kajal, foundation og pudder hver dag.

Nei. Jeg bruker ikke mye. Når jeg bare er hjemme bruker jeg ingenting. Går jeg ut tar jeg på marcara hvis jeg gidder... Hvis jeg skal ut på byen tar jeg enten på meg kun mascara eller mascara, eyeliner, foundation og rouge. Men det er sjelden..

Liker meg best "normal"

Nei, ikke mye. Mascara og evnt eyeliner til vanlig. Men går ofte uten sminke også. 

veldig lite egentlig. Når jeg er ute bruker jeg da, mascara, solpudder, eyeliner, øyenskygge, øyekrem, lipgloss noen ganger rouge og leppestift...

Når jeg skal på jobb: fundation. pudder, maskara av og til diskre øyenskygge.
Bruker ofte ikke sminke i helgene med mindre jeg skal ut[;)] ( og det er ikke ofte for tiden[8D])

ORIGINAL: Shaanett

Bruker nesten ikke noe..
Kun litt mascara og eyeliner..
Jeg synes ikke noe om å klæsje heeele trynet fult..

Og det er såå grusomt med de som er helt brune i ansiktet av brunkrem/foundation eller hva det nå heter og kritt hvit på halsen.. Ser bra deilig ut ja[&:]

Back
Topp