Bruker dere msn?

Bare Kari

Forumet er livet
Kan ikke huske sist jeg brukte msn. Må ha vært i begynnelsen av graviditeten eller noe. Er det noe folk bruker fortsatt? Burde jeg skaffe meg det igjen?[8D]

Brukte det endel før, men lite nå.
Skal jeg ha lange samtaler over nett så bruker jeg det da, men det er heller sjeldent [;)]

Kan ikke huske sist jeg brukte det selv faktisk. Ser ikke poenget, har facebook[8D]

Jepp..jeg bruker..t.o.m i skrivende stund [:D]

ORIGINAL: Beckymams

Brukte det endel før, men lite nå.
Skal jeg ha lange samtaler over nett så bruker jeg det da, men det er heller sjeldent [;)]

veldig lite..blir logga på automatisk noen ganger..men veldig sjelden jeg snakker med noen der...aner heller ikke hvem halvparten av de som står på den lista er[:-]

ORIGINAL: VanillaCupcake

Kan ikke huske sist jeg brukte det selv faktisk. Ser ikke poenget, har facebook[8D]

Har ikke brukt det på snart 2 år tror jeg. Skjønner ikke en dritt av den nye versonen og det er nesten ingen jeg kjenner som bruker det mer. Det er sån det er her i hvertfall[:)]

brukes somregel kun til videosamtale med mannen når han er på jobb (offshore/utland).. ellers er det svææært lite! [8D]

logger meg på daglig men pleier ikke å snakke så mye med folk

jeg logga meg på her en dag og vips så har jeg begynt å bruke det igjen [:D] Tror ikke jeg har vært pålogga på ett år eller noe[8D]

nei det har jeg slettet fra pcen min nå. jeg har ikke burkt det på halvannet år[8D]

Back
Topp