Bruker dere mammatøy ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Bruker mammabukser, da ingen av de gamle buksene passer over magen lenger, og må til innkjøp av nye bh'er, men ellers bruker jeg de samme klærne som før. :)

Jepp, mammabukser slik at jeg får puste :P

Bruker mammabukse, men gensere bruker jeg som før :)
Kjøpte alltid gensere litt store før jeg ble gravid, så det meste passer enda:)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg har kjøpt en del nytt tøy, er fast bestemt på å kle meg "skikkelig" gjennom svangerskapet, og da er man avhengig av komfortable klær som ser bra ut.

Bruker stort sett mammaklær :)

haha.. har ikke SJANGS å få på meg di gamle buksene.. magen aka kula er stooooor :P

Bruker mamma bukser ja :) vanlige gensere passer greit enda :) har endel lange singletter som sitter fint :)
Samme her :-) var akkurat og kjøpte en bunke nye singletter på cubus på salg. De er lange og gode. Og har masse stretch, så kan bruke de etter fødselen også:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å nei du! Så gjennom bildearkivet mitt og sist gang jeg brukte en av mine vanlige bukser var for 10 uker siden(!!!) Da fikk jeg ikke igjen buksen en gang, og hadde en lang genser over glidelåsen ;)

Men jeg har brukt mama-tights fra h&m og så hatt de vanlige kjolene mine over- så det har gått relativt greit! Føler jeg ikke kler bukser nå som jeg er gravid:(

klarer å bruke noen vanlige topper og gensere, men det går kun i mammabukser.

Kun på jobb der mitt "gamle" skjørt var i tighteste laget :) Anners går jeg vel mest i vanlige tights + noen hverdagskjole, har også kjøpt meg et par jeans i en større størrelse... Synes mammaklær ser litt stygge ut jeg, men snart så må jeg vel :) :)

Kun på jobb der mitt "gamle" skjørt var i tighteste laget :) Anners går jeg vel mest i vanlige tights + noen hverdagskjole, har også kjøpt meg et par jeans i en større størrelse... Synes mammaklær ser litt stygge ut jeg, men snart så må jeg vel :) :)

De har jo masse fint på HM , jeans og alt som ser helt normale ut, mammaklærne mine er ikke snekkerbukser liksom ;), selv om det er jo greit og behagelig det og for de som bruker det.

Tror det spørs veldig på hvor du kjøper :)
Jeg har funnet mange fine topper på H&M:)
Det er der alle olabuksene mine er fra også :)
Tror hvis man tar seg tid og leter, så finner man masse fint mammatøy :)
Jeg har gjort slik at jeg kjøper meg mammabukse også finner jeg topper i "vanlig" avdeling også kjøper jeg toppene i passe strl :D
Føler meg veldig fresh og føler ikke at jeg kler meg spesielt kjedelig eller stygt forde om jeg er gravid ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Back
Topp