bruker dere make-up når dere er sammen med baby?

Hansmamma

Forelsket i forumet
Idag kjøpte jeg en ny lip gloss, men tenkte jeg kanskje burde ikke bruke det og andre make-up greier hvis jeg vil kose meg med gutten? Jeg har ikke brukt noe make-up siden fødselen. Hvis vi er bare innen, bruker jeg nesten ingen ting etter dusjen. Hvis vi skal ut, tar jeg på litt ansiktkrem, men kjenner at huden min har blitt ganske tørrrrrrrrr[:o] Men jeg tenker at voksen make-up ikke er bra for babys sensetive hud, men tenker også at jeg nok overreagerer/overbekymret igjen[>:]

Hva sier dere?

Jeg sminker meg, bruker ID mineral sminke, jeg slutter ikek å føle meg vel selv om jeg er blitt mamma..

Lip gloss, sminke og alt jeg "trenger" når vi skal noe, skal jeg bare være hjemme en dag, da dropper jeg sminke altså!

Bruker consealer, mascara og litt solpudder - lipgloss kun hvis jeg ikke skal kose med jenta mi, for hvis jeg har noe på leppene mens jeg koser med henne så blir hele ansiktet hennes glitrende og klissete, fysj [8D]

Bruker litt pudder og maskara hvis jeg skal ut å gjøre noe.. Men er ikke oppi å koser rett etter jeg har tatt det på [:)]

Dersom vi kunn er heime bruker eg som regel ikkje sminke... Men tar på mascara og eyeliner dersom vi skal ut...

Jeg er blitt helt motsatt, jeg. Ser ut som et troll snart [8D] Må bruke mer tid å ta være på meg selv. Det er ikke bra at gutten har en shabby mamma.
ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg sminker meg, bruker ID mineral sminke, jeg slutter ikek å føle meg vel selv om jeg er blitt mamma..

Lip gloss, sminke og alt jeg "trenger" når vi skal noe, skal jeg bare være hjemme en dag, da dropper jeg sminke altså!

ORIGINAL: Hansmamma

Jeg er blitt helt motsatt, jeg. Ser ut som et troll snart [8D] Må bruke mer tid å ta være på meg selv. Det er ikke bra at gutten har en shabby mamma.

Hjemme ser jeg ut som en skapmonster, men skal jeg ut og på litt dill og dall, ja da liker jeg å "pynte" meg litt[:D]

Jepp! Jeg bruker som regel sminke.
Liker å føle meg vel når jeg skal ut.. Men om jeg bare skal være inne en dag så dropper jeg sminka!

bruker ikke parfyme da! Ikke når jeg har Emilie! Om vi skal ut å spise og emilie er med tar jeg et sprut på høyre siden av meg da det er venstre skulder hun henger på:P

Sjeldent jeg bruker sminke, gjør det bare når jeg skal noe spesielt..

jeg sminker meg ja. sitter jo ikke og gnir huden min inntil huden hans spånn sett

Jeg bruker sminke ja -full pakke hver dag [:D][:D]
Elsker å sminke og stelle meg -kan sitte i timesvis å sminke meg hvis jeg har tid til det [:)][:)]

Koser masse med lilletulla -ho har ikke reagert på noe av sminka mi [:)][:)]

jeg bruker bare maskara, å det bare vis jeg skal gå ut, gidder ikke sminke meg for å være hjmme.

bruker ingenting når jeg er hjemme. men MÅ ha på noe når jeg skal ut et sted.......mascara, concealer, ørlite foundation og rouge i eplekinnene. da er jeg klar[;)] hender jeg bruker bittelitt parfyme også, men det tror jeg har skjedd 1 gang siden fødselen.

her er det naturlig kroppsduft som gjelder[8D]

sminker meg sjelden, bare når jeg husker på det å det er nesten aldri...[;)] parfymebruken har gått drastisk ned også.... om jeg har på så tar jeg en liten sprut i nakken heeh der gnurer ikke hu lille [:)]

ORIGINAL: solstrålen23

Dersom vi kunn er heime bruker eg som regel ikkje sminke... Men tar på mascara og eyeliner dersom vi skal ut...

Samme som meg. Bruker sjeldent noe mer, samme var før jeg fikk barn!

Men også fordi jeg ikke KAN sminke meg[X(][8D]

Sminker meg alltid hvis jeg skal ut. Hvis jeg bare skal være hjemme hender det jeg tar på litt. Veit aldri om det kommer uventa besøk her på bygda. Aldri tenkt på det i forholdt til babyen.

Bruker kun parfyme hvis jeg skal ut uten snuppa og det har ikke akkurat vært ofte.

ORIGINAL: Thea10

Sjeldent jeg bruker sminke, gjør det bare når jeg skal noe spesielt..

slik har det blitt her og! [8D]

Signerer Bønna! [:)]
Er sååå fornøyd med ID. Og jeg trenger sminke ass.......... Ser syk og blek ut uten..
HELT sant! Pappa spurte om jeg var syk en gang jeg kom hjem uten sminke.

Jeg bruker som regel kun mascara, eyeliner og øyenskygge. Så tviler på at lille bebissen min tar skade av det. [:)]

Back
Topp