Bruker dere lammeskinn i vogna?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Under posen eller bruker dere det når dere tar vekk posen? Bruker dere det på sommeren?

Har ikke brukt det før siden vi ikke har brukt vogn så mye, men vurderer å kjøpe nå for må vel ha det i bhgvogna?

Har lammeskinnspose, så nei, bruker ikke lammeskinn ;) brukte ikke lammeskinn i fjor sommer i alle fall.

Nei, har bare dunpose. Hadde skinn i senga, men hun bare kastet det rundt. ;) Kommer ikke til å ha skinn i vogna når vi tar ut posen heller tror jeg. Da må jeg skjære hull i et til selene.

Ja, bruker lammeskinn inni posen. Brukte også lammeskinn i vognbagen i sommer.

Lammeskinnspose her, men hadde hatt det om jeg hadde dunpose.

Har lammeskinn i vogna under dunposen ja :) tror jeg kommer til å ha det der når jeg tar vekk posen, men spørs hvor varmt det blir :)

Lammeskinn året rundt. Vel så viktig om sommeren, da det regulerer varmen og hindrer/drenerer vekk svette. Bruker det i sengen til nyfødt også. Blir ikke kaldt.

Jupp bruker det :) men til sommeren går det vekk :)

Vi bruker det ikke :) hadde lammeskinnspose tidligere, men den har han vokst fra :p

Bruker pose så har ikke skinnet under den. Kommer kanskje til å bruke den til sommeren, spørs hvor varmt det blir.

Har lammeskinnpose.. Om sommeren har jeg lammeskinn i vognen :) Hadde det i fjord sommer når det var så varmt, opplevde ikke at mini var klam nå han lå på det..

Back
Topp