Bruker dere gravid apper?

BV gravid har jeg ikke. Må laste ned den også!;) liker å følge med. Gøy å ha flere å følge med på. Står gjerne litt forskjellige ting.

Ja, det synes jeg også :)
Liker så godt å se at det går fremover og at man når ny uke :p
Også er det jo morsomt med informasjonen som står der :)

På BV gravid får jeg termin 6. Nov når jeg bruker eggløsningsdagen, på Gravidguiden får jeg 2. NOV med samme dato. Hva kan være grunnen til det? Står 3+3 på begge.

De bruker gjerne forskjellig lengde på svangerskapet. Det kan du sikkert endre i innstillinger på appene :) i Norge bruker vi ikke akkurat samme antall dager i et svangerskap som i andre land!

De bruker gjerne forskjellig lengde på svangerskapet. Det kan du sikkert endre i innstillinger på appene :) i Norge bruker vi ikke akkurat samme antall dager i et svangerskap som i andre land!
Aha, men blir sikkert endret litt på UL likevel. Så får være presist nok å tenke starten av november!:)

Gravif og baby bruker jeg, den syns jeg er veldig fin :) Bruker også litt BV gravid. Liker at den skriver litt nytt hver dag, selv om det ikke er så mye :)

Bruker life og bvgravid ;) life brukes også utenom graviditet med tanke på mens osv ;-)

Back
Topp