Bruker dere dra på julemesse?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Bruker dere dra på julemesse?
Hva tilbys, og bruker dere kjøpe ting der?

Vi har gjort det av og til, men blir ikke hvert år :) Der vi pleier å dra, tilbys det nissegrøt, rød saft, kaffe og kaker. Det er juleforestilling, dans rundt juletreet og så kommer nissen på besøk og gir en liten gave til alle barna :)

Pleier å dra en tur ja. Kjøper som regel lite da, her går det stort sett i strikkevarer og lefser så utvalget er ikke så spennende. Kjøper oss lefser til jul og tar det som en titte-kafé-tur.

Pleier å dra på to. Som regel finner jeg noen fine små håndlagde venninnegaver:)

Har veldig lyst til å dra på julemessa på Lillestrøm neste helg, men skal på julebord på lørdagen så blir litt for hektisk.

Ja synes det er så koselig:) ikke alltid jeg kjøper like mye men er mer for stemningen:) alt fra hjemmelaget strikkeklær til alt mulig av spekemat:) og selveste nissen og konen er der jo også selvsagt;)

Julemesse på selges det alt fra tepper til vugger til godteri og luer ;-) Vi bruker dra å se, og det er veldig koselig. I tillegg selges det grøt , kaker og diverse :-)

Jeg har vært ett par ganger, både i Haugesund og en gang i Oslo. Veldig koselig med alle bodene der de selger alt fra julekaker og syltetøy til plagg, julepynt og malerier. Det har hendt at jeg har kjøpt dersom jeg har kommet over noe fint, for eksempel strikkede plagg eller håndlaget julepynt. Stort sett nøyer jeg meg med å kjøpe kakao og bare rusle rundt.

Jeg er av og til, der det er forskjellig håndarbeid til salgs. Handler sjelden, drar mest for å få inspirasjon :)

Pleier det :)
Bruker å selges mye håndarbeid, spekemat og syltetøy, hudpleieprodukter.
Skolekorps er tilstede, der er tombola og julenissen kommer innom :)

Har vært i dag! :) Hadde nok blitt ganske tomt på kontoen om jeg hadde kjøpt alt det jeg hadde lyst på, men ble handlet litt ja! :p Var i tillegg salg av pølse/kake/kaffe! :)

Back
Topp