Bruker dere doppler?

~Blikk~

Elsker forumet
Ja, det lurer jeg på

Noen uker siden jeg slutta å bruke den, for har kjent liv hver dag en stund nå
Men før det brukte jeg den myyye,var så redd for at det var noe galt! Har en angelsound.

Nei det har jeg ikke prøvd.. Men har vært på noen ultralyder og sett at alt er bra, så er ikke bekymra!  Skjønner de som vil ha en bekreftelse på liv før den ordinære ultralyden..

Ja det skjer :) 

Senest i sengen i går kveld, lå og lyttet til det lille hjerte, kjente at den lille prøvde å sparke vekk doppleren hehe man kan høre at den lille beveger seg der inne, og jeg syntes det er kjempekoselig :) Det var en fin "slutt på dagen" før jeg sovnet :) 

Jeg testa den her en kveld, men bare brukt den 1 gang dette svangerskapet. Var mer spennende forrige da alt var nytt ;)

Jeg lytter ikke fordi jeg er bekymret, men fordi jeg syntes det er koselig 

har ikke d nei...  Mann min mente jeg ville stresse mer da..  (stresset en del så langt), så vi har valgt å ikke bruke d. Kan faktisk tenkes at jeg hadde fått panikk ofte hvis jeg ikke fant d jeg hørte etter :)

Har prøvd det en gang fordi jeg var bekymret for om det var liv der. Var da 14+5 ca, og hadde egentlig ikke forventet å høre noe. Mannen fant lyden kjapt. Var veldig deilig å høre <3>

Jeg har brukt, men kommer ikke til å bruke fremover når jeg begynner å kjenne godt med liv. Men var godt å bruke før UL, litt for min egen del, at det var noe der:-)

Nei. Føler ikke behovet. Slapper godt av, fikk høre hjertelyden hos legen i uke 13. Og så at babyen levde på tidlig ul:)

Back
Topp