Bruker dere bleiebøtte?

til første brukte og bruker vi en helt vanlig søppelbøtte fra ikea, og det funker knall.. så det går vi fortsetter nok med det...
går ut med bleiene etter tuppa har lagt seg..gidder ikke å gå ut for hver bleie nei..
og bøtte står på varmekabler!

Vi fikk angelcare bleiebøtte da vi fikk første mann. Jeg synes den er veldig fin. Ikke lukter det i det hele tatt. Så vi har fortsatt å brukt den mn iom bleiene tar mer plass nå så bruker vi den kun til bæsjbleier og kommer til å bruke den til neste mann. Pluss man har lenge av en refill :) Så syns ikke det er fort dyrt :)

Vi brukte bleiebøtte på førstemann og kommer til og gjøre det samme nå, da vi bor i tredje i blokk. Husker ikke hva bøtta heter, men den lukta ikke i det hele tatt... Passet på å vaske bøtta noen ganger i uken, tror kanskje det kan hjelpe?! :-)

Bruker enda angelcare som vi fikk gratis på barnas hus, med de dyre posene til..Men innimellom når vi er fri for posene, bruker vi bare en vanlig pose.. Blir fortere fullt da, og detter lettere ned. Så jeg kjøper faktisk de posene som hører til, synes det er helt genialt...Lukter ikke noe, bare hvis jeg helt glemmer å tømme før det blir for mye..Da siver jo litt lukt ut.

Back
Topp