Bruker dere bleiebøtte?

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Jeg personlig synest dette er det største tull som har blitt laget! Jeg fikk gratis da jeg fikk nr 3,og den ga ikke mersmak. Ikke var den luktfri heller synest jeg. Og de poserefillene er jo dyre! Da er det billigere å kjøpe brødposer på butikken spør du meg. Hadde alltids en rull med brødposer i stellebordet. Og jeg bor i enebolig hvor jeg har søppeldunken min rett utenfor utdøren min,så jeg hadde alle bleiene i en brødpose og rett ut i dunken. Hva synest dere?

Søstra mi bruker sånne hundebæsjposer og hiver dæm bare rett utfor ytterdøra, også tar dem med når ho går med resten av søpla. Dem bor også i enebolig.

Vi vurderer å skaffe bleiebøtte, men det e fordi vi bor i blokk og det blir utrolig slitsomt å springe over parkeringsplassen hver gang det kommer en bæsjebleie... e jo fare for at det blir endel om dagen =p
Kanskje du kan tipse mæ om kordan bleiebøtte dåkker prøvde ut som ikke va luktfri? Så ska æ iallefall unngå den ;)

Jeg har ikke erfaring med bleiebøtte hjemme, men på jobb og jeg synes det er genialt.. Vi bor og i enebolig, men i starten har man jo mangen bleier og da er det jo greit å slippe å løpe ut hele tiden...

Jeg bruker den, men tar bleiene i sånne bleieposer med godlukt først. Man kan sette en vanlig pose i bleiebøtten og bruke den som en søppelbøtte ;) Det gjør vi! Kjøper ikke poser til 300kr.. De lukter faktisk.

Vi har bleiebøtte, og jeg liker å bruke den.. MEEEEN.. pga at posene er så himla dyre så har den ikke blitt brukt på leeenge.. 

GlædeMæMasse skrev:
Søstra mi bruker sånne hundebæsjposer og hiver dæm bare rett utfor ytterdøra, også tar dem med når ho går med resten av søpla. Dem bor også i enebolig.

Vi vurderer å skaffe bleiebøtte, men det e fordi vi bor i blokk og det blir utrolig slitsomt å springe over parkeringsplassen hver gang det kommer en bæsjebleie... e jo fare for at det blir endel om dagen =p
Kanskje du kan tipse mæ om kordan bleiebøtte dåkker prøvde ut som ikke va luktfri? Så ska æ iallefall unngå den ;)

Jeg hadde den en fikk gratis på barnas hus

LittleMonkey skrev:
Jeg bruker den, men tar bleiene i sånne bleieposer med godlukt først. Man kan sette en vanlig pose i bleiebøtten og bruke den som en søppelbøtte ;) Det gjør vi! Kjøper ikke poser til 300kr.. De lukter faktisk.

Mulig jeg er veldig kresen,men med disse posene med lukt føler jeg det blir dritlukt blandet med en skarp parfyme. :P

vi brukte angelcare sin til jenta vår. Veldig fornøyd vi. Det blir lukt uansett hvis bøtta
står rett på gulvet med varmekablene på.
Vi bor i blokk og kommer ikke til å springe ut hver gang det kommer en bæsjbleie, så
her skal jeg ha bleiebøtta.

Eg hadde bleiebøtte sist, hev den, noe eg angrer på nå..( Men var ferdig med å få unger hehe)  Kjøper nok ny, er jo så masse bleier som går i begynnelsen.. Eg likte veldig godt å bruke det.. 

Men nå står som sagt min søppeldunk rett ut for utdøren. Så blir bare å opne utdøren og kaste bleien på vei tilbake til stuen. :)

LittleMonkey skrev:

dette gjorde vi også (når vi endelig kom på det).
de bleieposene var geniale å ha med på tur.

*Snuppo+1+1* skrev:

LittleMonkey skrev:

Kor kjøper man sånne bleieposer med godlukt og ka koster det? =)

Vi arva en sangenic bleiebøtte sist å den lukta det grusomt av så vi kasta den. Men fekk en gratis angelcare på babyutstyrsbutikk og den funka fint :) Luktar når den er full med bæsjebleier og visst lokket står oppe men ellers er den super. Men anbefalar å ikkje ha den ståande direkte på der som er varmekablar.

Nei, det gadd vi ikke bruke penger på sist, og ikke denne gangen heller. Dessuten skal bileier i våtorganisk avfall her, så vi brukte de brune posene. Sist gang heiv jeg de bare ut vinduet fra 2.etg, da havna de rett bak søppeldunken. Nå er søpledunkene utafor døra, så slenger de bare ut der når det blir bæsjebleier.

Vi fikk en gratis sist og brukte den de første månedene. Kommer nok til å bruke den denne gangen også siden vi fortsatt bor i andre etasje i blokk.

Sandbakk skrev:

LittleMonkey skrev:

Mulig jeg er veldig kresen,men med disse posene med lukt føler jeg det blir dritlukt blandet med en skarp parfyme. :P

Har du prøvd de fra boots apotek? Synes de tar dritlukta jeg altså :p Også lukter de jo så godt :) Jeg har ikke kjøpt på 1år da jeg hamstret, så jeg vet ikke om de har de lenger.

GlædeMæMasse skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

LittleMonkey skrev:

Kor kjøper man sånne bleieposer med godlukt og ka koster det? =)

Jeg kjøpte på boots apotek og det kostet vel rundt 20kr for 1pakke med 100poser tror jeg :)

Hadde bleiebøtte med de to andre, men har faktisk kastet den. Syns den ble fort full og bleier luktet. Men da vi fikk førstemann bodde vi i blokk så da var det veldig greit når man ikke hadde mulighet å legge bleia rett utenfor døra. Nå bor vi i enebolig så bæsjebleien kommer til å bli kastet ut med det samme. Utenom bruker vi vanlig bossbøtte.

Vi kommer ikke til å bruke det. Dvs kanskje jeg kommer til å hente den gratisbøtta, men kommer til å ha den stående ute på trappa. Med første mann måtte jeg ha det, for da bodde vi i fjerde etasje i blokk og måtte ned og ut for å kaste søppel. Nå er jeg glad jeg slipper. Synes også det lukta bæsj med parfyme på.. Nå skal det nevnes at dette var for ni år siden. Har jo sikkert skjedd ting med både bøtte, poser og lukt siden den gang.

Back
Topp