Bruker dere bilstolpose?

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Ja overskriften sier sitt. Vi har ikke brukt det hittil men syntes ikke noe om å ha så mye klær på henne i bilstolen. Og nå som det går mot kaldere tider vurderer jeg heller pose enn klær. Hva gjør dere?
 
Har noen dresser og strikkede "poser" jeg har tenkt å bruke etterhvert som det blir kaldere.
 
Kommer til å bruke det, men foreløpig har jeg tynn ulldress over klærne med tøfler og evt teppe, syns posen blir litt varm enda...
 
Vi har en pose, men foreløpig er det såpass varmt i bilen at det holder med et teppe over, og evt lue i starten.
 
Vi har kjøpt en Voksi Move nå for de kaldere dagene som vi har i vente. Leste et sted at det påvirker sikkerheten til barnet ved å ha tykt med klær under selene, da selene ikke sitter like stramt til med masse klær osv under. Så da ble det bilstolpose på oss :)
 
Nei. Hvis det er kaldt så tar jeg et teppe rundt han. Når det blir varmt i bilen så er det lettere å bare dra teppet av han :)
 
Blir ikke plass til pose, men vi skal nok snart over i større stol. kommer til å gjøre som med eldste, tynn ulldress El fleece ved korte turer. Vanlig ull klær og ullteppe ved lengre turer. Tar da av ullteppe når temperaturen er på vanlig temperatur.
 
Nei, tenker det blir fort varmt i bilen med pose eller dress. Hun går med det hun har på hjemme og enten en tynn strikket jakke eller pledd over seg i bilstolen. Viktigste er å ha på lue og varme sokker/tøfler.
 
Jeg prøvde bilstolposen med bare body og strømpebukse og en tynn lue, han ble kjempesvett! Så måtte ta den ut igjen og bare forsette med ullklær og et pledd. Men til vinteren er den nok fin :)
 
Back
Topp