Bruker dere biblioteket mye?

Nei me bruker det lite. Ska børja gå litt oftare nær minste blir større
 
Bruker høgskolen sitt bibliotek en del :p regner med det blir turer på bibliotek for mini etter hvert, nå er han fornøyd med de bøkene vi har hjemme :)
 
Er der noen ganger på lørdager med eldste. Det er det:(
Skulle ønske det var søndags åpent;)
 
Ja vi låner bøker hver måned. Gutte e skal ha historie på sengekanten hver kveld så hadde jo kosta millioner om vi skulle kjøpt :p Bibliotek er genialt.:)
 
Nei. Er dessverre ikke flink til å bruke biblioteket. Men vesla og bhg er der ett par ganger i mnd.
 
Som barn var jeg på biblioteket flere ganger i uka, da vi bodde et sted hvor biblioteket var nært. Nå kjøper jeg de fleste bøkene jeg vil lese, liker å ha bøker i huset og lese om igjen osv. Blir ikke så dyrt, kjøper i hovedsak pocketbøker. :)
 
Ja, vi er der en del :) både jeg, mannen og snuppa låner bøker, og i tillegg låner snuppa lydbøker. Veldig kjekt med de lydbøkene, for de lagrer vi på dataen så de har vi for alltid ;)
 
Gjør det med ungene og har fått med meg noen bøker selv i den forbindelsen ja. Men før jeg fikk barn var jeg ikke der siden ungdomsskolen (bortsett fra biblioteket på høyskolen da).
 
...i fare for å virke teit - fordi jeg synns det er uhygienisk og skittent :-/

Enig.. Hadde en forferdelig opplevelse med en bok med snørrklump i... Har ikke lånt bøker siden. Dette var på skolebibliotek, og på skolen måtte vi jo låne bøker, går ikke på andre bibliotek heller, låner/ bytter med familie og venner istedenfor.
 
Bruker det en del :)
Fint å kunne låne bøker i stedet for å bruke masse penger. Leser de som oftest bare en gang uansett :)
 
Back
Topp