Bruker dere biblioteket mye?

Vi har akkurat fått øynene opp for biblioteket, og er blitt storbrukere den siste måneden!:) Veldig gøy for vesla som dår låne masse lydbøker som hun normalt sett ikke hadde fått hørt ellers!:)
 
Vi er på biblioteket ca annenhver uke, litt forskjellig etter hvor lenge bøkene varer. Jeg har vel brukt biblioteket jevnlig fra jeg selv leste pekebøker. :D Hele familien liker å lese, og det ville både vært steindyrt og unødvendig å kjøpe alle de bøkene vi leser.

6-åringen bruker skolebiblioteket mye i tillegg, har nok arvet mammaen sin den gutten. :)
 
Lite fordi vi glemmer det litt... burde bruke mer, ligger fint til og jeg leser mye alene og med ungene... tror vi må ta en tur snart :)
 
Vi er en gang i måneden. Veldig populært, og vi tar oss alltid god tid til å velge bøker, og et parti sjakk. =)
 
Var veldig flink i fjor, helt til jeg overlånte en bok såppas lenge at jeg like gjerne kunne ha kjøpt den, så høyt var purregebyret. Skammet meg sånn at jeg ikke har turt å vært der på evigheter.

Men til sommeren når vi er på campingvogna så blir jeg en flittig bruker av Lillehammer bibliotek, fantastisk sted med ett enormt utvalg! Og kjekkeste er at jeg kan låne ting der, og levere det igjen her jeg bor :) Genialt!
 
Burde begynne med det, for blir fort kjedelig med de samme bøkene hele tiden. Skal ta en tur neste uke :) har vel fryktet litt at noe skal bli ødelagt eller borte :p
 
Ikkeveldig mye, av og til. Mest fordi jeg alltid glemmer å levere tilbake, så blir så fryktelig dyrt :-/ fra høsten når jeg er hjemme i permisjon og de to største har to faste fridager i uken burde vi prøvd å fått til en rutine på det, dratt dit en fast dag i uken eller annenhver. Må ha rutine for å ikke glemme å levere tilbake jeg :p
 
Ja, biblioteket benyttes flittig av gutten min og meg. Han låner masse bøker fordi han er glad i å lese og ofte får vi gode tips av bibliotekarene om andre/nye forfattere/bokserier som har fenget ham. Utrolig godt tilbud synes jeg! :)
 
Barneavdelingen på biblioteket her er helt fantastisk fint. Så dit går vi når vi har tid og anledning :)
 
Jeg leste mye før, men det blir dessverre ikke prioritert lengre. Skal ikke se bort ifra at det blir mer brukt når mini blir litt større, jeg husker hvor spennende det var å dra inn til hovedbiblioteket som liten.

Av fagstoff finner jeg det meste på nett, så det er ikke aktuelt å bruke bøker for slikt.
 
Her er ho bare 6,5 mnd. Foreløpig kjøpt litt bøker til ho men blir nok å bruke biblioteket når ho blir større :)

"Bodde" der selv som liten ;) ikke tid å lese nå, strikker om jeg har ledig tid :p
 
Har vært dårlig på det dessverre. Men tenkte jeg skulle ta meg en tur for å finne noe å ha med meg på ferie. Oppdaget nå at de bare er åpent i 2,5 time i dag, mens jeg er på bassengtrening da, så da må jeg vente til tirsdag:(
 
Vi bruker det masse, kengubarnet låner lydbøker, dvd og bøker, jeg låner plenty av bøker og mannen låner også bøker.
Vi er der minst to ganger i mnd.
 
Vi har flere gode bibliotek i nærheten, og bruker dem mye. Utvalget er mye større enn i bokhandlene, og det er kjekt å få bokanbefalinger som ikke er basert på hva en kjede vil selge. I tillegg tester vi innimellom spill eller spillmaskiner, går på foredrag og konserter, og deltar på kurs.
 
nei, ligger litt kronglete til. men eldste låner en del bøker fra skolen. Har tenkt å dra innom biblioteket, men blir liksom aldri av.. :)
 
Back
Topp