Bruker dere babyklister ifbm forsøket?

Solsikke2016

Glad i forumet
I såfall, før og etter uttaket?
Kun etter?

Har en flaske, men er plutselig usikker på om jeg skal ta det eller ikke.

Jeg tok det ikke

Jeg bruker det ikke. Har generelt lite tro på sånne ting, men det er visst veldig populært i Danmark :)

Jeg brukte det på mitt forsøk. Jeg begynte samme dag som jeg hadde Uttak og brukte det til ca 12+0. Er idag 17+0. Jeg vet ikke om det funker, men det skader i hvertfall ikke :)

Jeg ble gravid på de to forsøkene hvor jeg brukte babyklister og ikke gravid på de to forsøkene hvor jeg ikke brukte. Tilfeldig eller ikke får man aldri vite, men jeg kommer helt klart til å bruke det igjen på søskenforsøk:-)

Jeg brukte det på forrige forsøk. Første gang jeg fikk se en positiv test, men dessverre mistet jeg veldig tidlig.

Jeg brukte det også for første gang da jeg ble gravid, mistet dog i uke 5.. jeg tenker å fortsette med det, siden det er et naturpreparat vil det ikke gi bivirkninger, så mene selv at det ikke skader bruke :) :)

Jeg liker ikke å bruke noe man ikke vet hvordan påvirker kroppen under graviditet.

At noe er et naturpreparat betyr ikke at det ikke er skadelig. Bare ta f.eks. koffein, salt, sukker osv. Eller naturlige ting som fluesopp. :p

Jeg liker ikke å bruke noe man ikke vet hvordan påvirker kroppen under graviditet.

At noe er et naturpreparat betyr ikke at det ikke er skadelig. Bare ta f.eks. koffein, salt, sukker osv. Eller naturlige ting som fluesopp. :p
Skjønner tankegangen din :) Hadde det ikke vært for at det blir brukt i ivf i Danmark så hadde jeg nok holdt meg unna selv også :)

Skjønner tankegangen din :) Hadde det ikke vært for at det blir brukt i ivf i Danmark så hadde jeg nok holdt meg unna selv også :)

Jeg vil nå helst finne dokumentasjon ved forskning jeg, det har jeg ikke klart å finne i det hele tatt. :) Og så blir jeg skeptisk til de klinikkene som driver med behandling som ikke er verken forskningsbasert eller om det heller ikke er eksperimentell forskning med samtykke. Hvilken klinikk er dette?

Som privatperson velger man jo selvfølgelig selv. :)

Last edited:
Har også en flaske, men er også veldig usikker på om jeg tør å bruke det, tenker at jeg ikke gjør det denne gangen, men om vi må gjennom det en gang til så tror jeg at jeg tar sjansen :-) Har hørt så mye forskjellig så blir så usikker, men fikk det anbefalt av akupunktøren min

Jeg bruker det nå ved siste pp før ivf .. spent på om det kan hjelpe :)

Jeg brukte det til flasken var tom, tipper jeg var i uke 6 da jeg sluttet. Brukte det bare fordi jeg hadde igjen etter prøving på naturmetoden... Ble gravid, men tror egentlig ikke det var pga babyklisteret, tror det hadde klaffet uansett :) har bare et ivf-forsøk bak meg, og egglederne er tette, det er grunnen til at det ikke har klaffet for oss..

Back
Topp