Bruker dere andre nettsider?

Guria

Elsker forumet
Bare lurte jeg.. Mange av vennene mine som har fått barn, pleide å gå på BIM-treff, der de møtte andre som skulle ha rundt samme tid som dem selv. Men jeg liker liksom ikke helt nettsidene der. BV sitt forum er litt lettere for meg å håndtere, så jeg er bare her jeg.. Hva gjør dere? Litt overalt, eller mest en plass? [:)]

Jeg bruker det amrikasnke Fertility Friend, der er jeg med i gruper og jeg har også den delen jeg fyller in morgen tempraturene mine med mer symptomer i et skjema og da lager komputeren annalyse for meg. Ellers er jeg inne på BIM også men der poster jeg ikke så mye, liker ikke oppsettet så godt der. Den siden jeg liker best er den amerikanske, veldig godt system, og de gruppene jeg er medlemer i er lsitete opp for meg ellers er det noe likt som her. Det er litt artig for det er kvinner fra heleverden på der.

Oj twinanne, det hørtes spennende ut! Kanskje jeg skal ta meg en tur dit [:)] Har også profil på BIM, men har aldri postet noe der, liker heller ikke oppsettet på sidene der. Jeg får jo svar på det jeg trenger (så langt i allefall) på dette forumet [:)]

Jeg er bare på BV, jeg... Og, sniker på onskebarn...

Jeg er bare her på BV.

Jeg ble fortalt fra sjefen min (som skal ha baby i mars) at det var her jeg måtte være. For andre steder var folk så slemme med hverandre. Og jammen hadde hun rett. Her er jo dere alle så gode [:)]

Er bare her på BV.
Har sneket litt innom andre steder, men vender alltid tilbake her[:)]
liker meg her[:)]

Det var egentlig litt koselig å høre! Da er vi liksom en trofast bv-gjeng da [:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

trofast bv bruker eg[:D]

jeg og [:)]

Back
Topp