Bruker dere alle eggløsningstester?

Potepiloten

Betatt av forumet
Ja det lurer jeg på :)

Og hvilken type eggløsningstest bruker dere i så fall?

Lurer på om jeg skal invistere i noen eggløsningstester om det ikke har klaffet denne gangen :)

Ja kommer til å bruke det denne gangen.. Veit ikkje merke, men kjøpte dei på billige-tester.no:-)

her har vi ikke brukt det, men med tanke på at det er 5pp, så vil vi invistere i det hvis det ikke klaffer denne gangen:)

Smooshkin skrev:
Ja kommer til å bruke det denne gangen.. Veit ikkje merke, men kjøpte dei på billige-tester.no:-)

Den siden må jeg sjekke ut! =)

Christine88 skrev:
Vi har ikke brukt det, kommer til å prøve noen pper uten før vi kjøper det i såfall.
Håper jo at vi ikke trenger å tenke på det, og at spiren sitter nå!

Ja vi må jo virkelig krysse fingrene for at spirene sitter med en gang ;o)

Så det beste er jo om man slipper testene ja =)

har for første gang brukt det denne gangen. Har to sv.skap bak meg og da tenkte jeg ikke tanken en gang. Men lett påvirkelig av BV ja :p men hadde veeeeeldig tydelig tegn på el iform av EL-slim så tror ikke jeg investere i flere.

Ja, denne gangen har jeg brukt fra billig-tester.no

Brukte det ikke ved forrige barn, heller ikke første pp, men siden jeg sluttet på prevansjon fr 2mnd siden, tenkte jeg kanskje det var lurt å finne ut når EL er (har ingen tegn til den) Så jeg bruker strimmeltester fra billig-tester.no. de har/hadde tilbud på en pakke med 21 EL-tester og 5g-tester til 195kr eller no :-)

Des09Spire12/13 skrev:
Brukte det ikke ved forrige barn, heller ikke første pp, men siden jeg sluttet på prevansjon fr 2mnd siden, tenkte jeg kanskje det var lurt å finne ut når EL er (har ingen tegn til den) Så jeg bruker strimmeltester fra billig-tester.no. de har/hadde tilbud på en pakke med 21 EL-tester og 5g-tester til 195kr eller no :-)

Oj så billig da!

Kan du tisse rett på de testene, eller må en styre med urinprøveglass?

Og ja, forstår godt det kan være greit å teste da -kjekt å ha litt peiling på når el er :o)

Nei, jeg temper for å finne ut når i syklusen jeg har EL. Og siden jeg har stabile syklus, så har jeg EL nesten til samme dag i syklusen. Brukte denne metoden med forrige mann, og så langt har det funket her. 

LilleSitron skrev:
Ja, denne gangen har jeg brukt fra billig-tester.no

Denne gang gjør jeg det. Er i 3 pp. nå og har så inderlig lyst til at det skal klaffe! :)har kjøpt fra billigtester.no.
21 el-tester og 5 graviditetstester for 197 kr :)

Potepiloten skrev:

Smooshkin skrev:

Den siden må jeg sjekke ut! =)

Jeg bestiller herfra! Fikk 20 eggløsningstester og 5 graviditetstester for 218,-

Hah, ja det er jo supre priser!
Kjøpte én graviditetstest på apoteket til 179 kroner i dag jeg 

Back
Topp