Bruker de tøfler i barnehagen?

Mor4

Gift med forumet
I tilfelle, går det i crocs for alle penga da eller?[;)] Holder på med innkjøp til barnehagestart ser dere[:)]

Jepp, de skal ha innesko/tøffler i vår bhg, i sommer har de ikke vært så nøye med det da.[;)]

Vi bruker sånne skinn tøffler fra Robeez til lillemor. Sitter godt på, myke og gode.
......litt stort bilde....

Er mange som har brukt crocs ute nå i sommer men har ikke sett de bli brukt inne ennå, lurer på hvorfor?[8|]

Vi har kjøpt tøfler fra tinyzone. Der har de salg nå, man slipper moms og skriver du babyverden i rabattfeltet får du 15 %. Det ble så knakende billig at jeg kjøpte to par for nesten ingenting[:D]

ORIGINAL: LeneChr

Vi har kjøpt tøfler fra tinyzone. Der har de salg nå, man slipper moms og skriver du babyverden i rabattfeltet får du 15 %. Det ble så knakende billig at jeg kjøpte to par for nesten ingenting[:D]

Har du adressen?[:)]

ORIGINAL: McMor

ORIGINAL: LeneChr

Har du adressen?[:)]

Glem det, tinyzone.dk sant?[:)]

Har og sånne tøfler fra tinyzone veldig gode[:)]

Det er vannbåren varme i barnehagen til Gorm og det er valgfritt å bruke tøfler. Vi bruker det ikke, enig med Suki, beina har godt av litt "skohvile" hvis det er mulig...

Nicholas brukte tøffler i vinter fordi det var litt kaldt på gulvet i bhg, men ikke ellers. Vil at føttene skal få hvile litt jeg og.

Er enig med dere ang la føttene være uten noe da. Men lillemor skal starte i en midlertidig bhage i et stort idrettsbygg. Tror ikke det er spesielt gulvvarmt.. Bestilte sånne tinyzone jeg og. Og så strikker jeg noen i ull som jeg skal tove[:)] 

Lurer på om jeg skal få mor til å strikke noen ullsokker forresten. Kan jo bare feste sånn skligreier under.. Hmmm, må tenke litt på den[:D]

Det er varmekabler i gulvene i barnehagen som snuppa skal begynne i. Så der er det valgfritt om man vil bruke tøffler eller ikke [:)]

Hun blir nok heller å bruke sklisokker [;)]

Back
Topp