Bruker de små bodyer ennå?

Hahaha, godt alternativ! Mitt svar er avgitt!!
[;)][:)][:D]

haha! klikka litt for fort og sånn blei resultatet da! får ikke til å endre jo??? blæh!!

Lag en ny [:D]

Nå var det jo ikke så mange valg her..men ja, hun bruker bodyer, og det kommer hun til å gjøre frem til hun slutter med bleier (hvertfall om vinteren). godt med noe som holder seg på plass over magen, og sørger for at det ikke er spesielt stor tilgang til bleia...[:D][8D]

ORIGINAL: Lehne

Nå var det jo ikke så mange valg her..men ja, hun bruker bodyer, og det kommer hun til å gjøre frem til hun slutter med bleier (hvertfall om vinteren). godt med noe som holder seg på plass over magen, og sørger for at det ikke er spesielt stor tilgang til bleia...[:D][8D]

samme her.

Mine er ikke så intr. i hva som er oppi bleia ennå, så jeg kan bruker litt t-skjorter osv på de. Men som regel er det body ja [;)]

ORIGINAL: Lehne

samme her[:D]

Hehe, mycke o välja på [:D] Här använder vi mest vanliga tröjor nu för han är så lång i överkroppen att bodyer växer han ur så fort o köper man en strl större så måste vi vika upp armarna jättemycket så därför passar vanliga bättre nu, men har några bodyer som han använder ibland o blir det kallt i vinter så vill jag nog försöka använda body

Her bruker vi både body og t skjorter!
Når det er varmt er det godt for han å få litt ekstra lufting i form av t skjorte istedenfor body![:)]
Han er ikke interessert i bleien, så det problemet slipper vi![:D]
Men kommer nok til å bruke kun body igjen når det nærmer seg høsten og det blir litt kaldere![:)]

Her bruker vi body for det meste av tiden, men har gått litt uten nå om sommeren.

Bruker mye body ennå ja, og kommer til å fortsette med det i hele vinter i alle fall. Da blir det ingen glipper som kan bli kalde på ryggen og magen. Kommer til å bruke ullbodyer i hele vinter!

Har brukt en del t-skjorter i sommer, men nå bruker vi neste bare body'er. Er litt dumt for har mange fine gensere, men er så dumt med glipe på magen [8D]

Bruker body ennå og jeg har ikke engang tenkt tanken at det går an å slutte - så vi blir nok å bruke det en goooood stund fremover[:)]

Back
Topp