Bruker canesten(sopp krem i skjeden) men...

Hilly77

Gift med forumet
i over en uke har jeg brukt canesten sopp krem i skjeden ca 2 ggr daglig- hvergang når jeg smører kremen, og skal også smøre det godt inni skjeden blir jeg kjempe tissetrengt ( går på do , og tisser rett før jeg skl smøre i skjeden min ) Da lurer jeg på en ting - når jeg tisser blir jo litt av kremen borte- også må jeg tørke meg med papir, og da blir jo mye av kremen borte[&:] og da føler jeg at det ikke har noen nytte for seg[&:] Eller? noen som har peil. på dette her? Jeg har blitt betydelig bedre- men langt ifra helt kurert siden jeg ikke brukte den lille "pillen" i skjeden- legen sa bruk kun kremen

Har legen testet deg for UVI? Jeg klør veldig når jeg har UVI og da kan jo det forveksles med sopp.... og da hjelper jo ikke kremen eller stikkpillen.. [&:]

I begynnelsen av svangerskapet var jeg plaget med en del kløe. Jeg hadde ikke UVI eller sopp, så jeg fikk en annen meget fet krem som faktisk hjalp tilslutt. Husker ikke helt navnet på den, men kan sjekke hvis det er intressant?

ORIGINAL: KarinMaria

Har legen testet deg for UVI? Jeg klør veldig når jeg har UVI og da kan jo det forveksles med sopp.... og da hjelper jo ikke kremen eller stikkpillen.. [&:]

I begynnelsen av svangerskapet var jeg plaget med en del kløe. Jeg hadde ikke UVI eller sopp, så jeg fikk en annen meget fet krem som faktisk hjalp tilslutt. Husker ikke helt navnet på den, men kan sjekke hvis det er intressant?

har visst Uvi OGSÅ- Går derfor på pencilin kur...er ferdig med 1 ukes kur- skal forsette med en ny ukes kur p.ga streptokokker i skjeden.. ..

hvorfor bruker du ikke stikkpillen? lege og jordmor sa til meg at det sjeldent hjalp med å bare smøre seg med krem, og det var ikke farlig med stikkpillen, man skulle bare ikke bruke den applikatoren. Jeg hadde flere måneder med sinnsykt mye utflod i midten av svangerskapet, jeg klødde ikke, og tenkte derfor ikke på sopp.. jordmor rådet meg til å ta en 6 dagers kur med canesten, med tabeletter og krem.. etter dette har utfloden nesten forsvunnet, jeg slipper å bruke truseinnlegg og skifte truse flere ganger daglig.[:)] mitt råd er ihvertfall å bruke tablettene.. hverdagen min har blitt en million ganger bedre etter kuren:)

ORIGINAL: Hilly77

ORIGINAL: KarinMaria

har visst Uvi OGSÅ- Går derfor på pencilin kur...er ferdig med 1 ukes kur- skal forsette med en ny ukes kur p.ga streptokokker i skjeden.. ..

Så kjipt! Må være helt forferdelig [:(]

Da har jeg dessverre ikke noe tips eller råd å gi deg...! [&:] Håper noen andre kan svare og at du blir bedre snart!! [:)]

ORIGINAL: linnt

hvorfor bruker du ikke stikkpillen? lege og jordmor sa til meg at det sjeldent hjalp med å bare smøre seg med krem, og det var ikke farlig med stikkpillen, man skulle bare ikke bruke den applikatoren. Jeg hadde flere måneder med sinnsykt mye utflod i midten av svangerskapet, jeg klødde ikke, og tenkte derfor ikke på sopp.. jordmor rådet meg til å ta en 6 dagers kur med canesten, med tabeletter og krem.. etter dette har utfloden nesten forsvunnet, jeg slipper å bruke truseinnlegg og skifte truse flere ganger daglig.[:)] mitt råd er ihvertfall å bruke tablettene.. hverdagen min har blitt en million ganger bedre etter kuren:)

sign. Jeg har ikke hatt sopp så vidt jeg vet i avangerskapet, men hvis jeg hadde fått det ville jeg brukt pille også.
Kremen kommer ikke skikkelig til sånn som kremen. Dessuten så eliminerer du prøblemet med at kremen forsvinner når du er på du, du får jo ikke tisset bort en stikkpille akkurat[8D]

Back
Topp