Bruker/brukte du babycall?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Vi brukte baby all på eldste men ikke yngste. Har noe med hvis vi ligger og lydnivået på barnet her. Men bruker den enda på campingtur. Greit å se dem mens man sitter ute. Kjedelig å sitte inne etter kl 19 i det fine været her.

Ja, bruker det hele tiden når hun sover, soverommet er i kjelleren, så skal vi høre henne er vi avhengig av babycall, veldig greit når hun sover ute på dagtid også [emoji4]

Her brukes det :) Har Neonate og er veldig fornøyd med den :) Vi hadde klart oss uten, men jeg liker å få varsel litt før det virkelig settes igang med gråting :)

Ja. Hadde en som vi brukte om natten da jeg har nedsatt hørsel. Brukte vel fra ca 10 mnd til 3 år. Fra nyfødt til 10 mnd brukte jeg den når han lå ute i vognen.
Han lå ofte stille og rolig i vognen/sengen og kunne være lysvåken uten at vi merket det. Så da var det greit med en babycall som varslet bevegelser.

Bruker til begge to, én hver :)
Har ikke slike med kamera da, vi går inn og ser om de flere ganger uansett.
Eldste er 2 år og 9 mnd, yngste er straks 7 mnd.

Vi trengte ikke til eldste, bodde så vi hørte henne inne, og å sove ute uten tilsyn var uaktuelt. Her hører vi ikke fra stua til soverommet, så må ha babycall, ja. :)

Ja, bruker babycall - hører han ikke fra stua på kvelden :)

Hadde ikke klart oss uten babycall. Vi har sp stort hus at vi ikke hører ungene før det er superkrise og ungen bruker en time elle to på å roe seg. Babycall med kamera er gull verdt :D

Vi bruker og er veldig fornøyd med begge[emoji4] Har en med kamera på soverommet og en liten nett en i vogna når hun sover ute.

Vi har en helt enkel avent sender/mottaker som er daglig i bruk. Hadde vert stress å måtte løpe opp å ned for å sjekke minien hele tiden [emoji14] så har vi en kameracall som går på Wi-Fi. Genial når babyen var mindre og jeg ville ta en dusj å slik :)

Har brukt på begge. Og bruker fortsatt på yngste på 1.5. Gull verdt, både hjemme og på reise. Har en billig fra Avent, som gjør jobben bra :)

Vi brukte det og hadde god nytte av den. Kjekt å ha. Jeg pleide å sove når babyen sov i vogn rett utenfor. Selv om ytterdøra stod åpen så hadde jeg babycallen med meg i tilfelle jeg ikke kom til å høre.

Brukte babycall. Ikke så ofte med første, men brukte ja.
Bruker nok denne gang også, fordi ser ut til at soverommet blir litt langt unna stua. Og ellers hvis baby skal sove inne mens vi sitter ute etc.
Kjekt å ha. Kjøpt en relativt billig en.

Ja, vi brukte den mye. Soverom i andre etg og stue i første. Og ute mens han sov feks. Hadde en ganske enkel en fra avent. Den funka, men begynte å harke litt mot slutten så vurderer ny nå.

Hadde til begge to, og brukte de lenge. Veldig greit å kunne ha den med ut på kveldene, eller inne om de sov ute på dagtid.

Bruker babycall på begge barna [emoji846] Har Neonate og er kjempe fornøyd [emoji4]

Ja, jeg trenger den pga stort hus. Man må vel selv se an behovet sitt..

Back
Topp