Bruker barna fortsatt bodyer?

*trinemor*

Gift med forumet
Amelia har bodyer i ullundertøyet sitt nå, og fortsatt noen andre bodyer som passer [:)]

Men har bestemt meg for å ikke kjøpe nye bodyer til henne etter det.

Håper jo på mere dotrening og bleieslutt til våren/ sommeren [:D]

Bruker dere fortsatt bodyer på barna?

Vi bruker bodyer. Kommer nok til å bruke det til han slutter med bleie, synes bleiene så lett glir ned uten.

Ja, vi gjør det, men ikke alltid.
Ref. bilstol-tråden min; så blir bodyene fort for korte, vi får ikke lukket de igjen pga at han er lang i ryggen/overkroppen.
Men vi har noen bodyer i str 98 som passer. Skulle gjerne hatt noen i str 104 også, synes det er så kjekt når det enda er kaldt egentlig.
Men mot sommeren blir det nok mindre ja, både pga temperatur og forhåpentligvis mindre bleiebruk mot høsten.

ORIGINAL: Sukkertopp

Vi bruker bodyer. Kommer nok til å bruke det til han slutter med bleie, synes bleiene så lett glir ned uten.

Bruker en del body-er, samtidig har vi begynt å bruke mer trøyer! lettvinnere! må bare passe på så det ikke blir glippe!

Mathilde har løsna bleia noen ganger, dermed er det praktisk med body-er

Vi bruker bodyer enda... iallefall nå på vinteren, er så kjekt å slippe glippe [;)]

ORIGINAL: lisasmurf

Vi bruker bodyer enda... iallefall nå på vinteren, er så kjekt å slippe glippe [;)]

Ja, hver dag, men ser for meg at vi begrenser det veldig når vi kommer til sommeren[:)] Har en plan om å slutte helt med bleie da [:)]

Har en masse ullbodyer, men gidder ikke kjøpe nye i bomull til våren, så når vi slutter å bruke ullbodyene så får vi kjøpe inn trøyer/t-skjorter [:)]

Bruker bodyer, ja.

Har vært noen dager han ikke har hatt det, men da syns jeg han går av på midten.

Samme som de fleste her... Bruker bodyer nå, men når det blir vår og varmere i været blir det t-skjorter/trøyer.

Bruker de vi har, men kommer ikke til å kjøpe nye.
Blir ikke glipe på Henry da...
Vi måtte slutte med sånne teip bleier (må ha det i bhg da) fordi uansett hvilken nattis, body eller trøye han brukte tok han den av hvis han var litt alene på rommet sitt, eller i sengen.

Bruker både bodyer og trøyer, det vi har for hånden. Synes bodyer er kjekkest hvertfall frem til bleiestopp [:)]

Her går det mest i bodyer, fortsetter nok med det en stund framover før jeg bytter over til trøye, eller jeg endrer nok klesvaner når han bli bleiefri [:)]

Han bruker det innimellom, spesielt hvis jeg vet at de skal ut i barnehagen (for å unngå slippen så det blir litt kjøligere der). Men han bruker vel mer genser enn body nå, for de bodyene han har nå begynner å bli ganske så tighte.. [8D]
Vi kjøper heller ikke inn flere nå, nå handles det kun gensere. [:)]

ORIGINAL: lisasmurf

Samme her, ullbodyer... men begynner å bli dårlig med størrelser, finnes det større enn 98/100?

ja bruker bodyer.. både bodyer og langarma ull t skjorter... men jeg foretrekker bodyer, hvertfall nå om vinteren og siden hun bruker bleie.. rekner med vi bruker dem til sommeren, kanskje ullbodyene som er litt store holder til vinteren igjen om vi liker å bruke dem, selv om hun kanskje har slutta med bleie.. hvem vet? i sommer blir det vel mer t-skjorte vær[:)] men som du skriver, tror ikke vi kjøper flere nå.. har en del i ull, noe i minste laget som vi også brukte i fjor. så har vi noen bomulls-bodyer.

Back
Topp