Bruker babyen smokk?

M

Moderator Steffen

Guest
Eller sutter de på tommelen? Kanskje de bruker koseklut? :)
 
Tells hele hånda? :eek: Bruker smokk noen ganger. Brukte mer før. Akkurat som han ikke ville mer, men så bytte vi til en str større, og da er det fortsatt delvis greit.
 
Hun bruker smokk, men er veldig ivrig på å prøve å få totten inn i munnen i stedet, men får det bare ikke helt til enda. :)
 
Vi bruker smokk! Jeg er redd for å få en tommelsutter, så her ble smokken introdusert da lille var 1,5 uke gammel fordi hun stadig puttet labbene i munnen :nailbiting:
Så får vi gjøre som så mange andre å besøke Kaptein Sabeltann for å få henne til å kaste smokken når hun er et par tre år :D
 
Hun brukte smokken mer før, nå er hun ikke særlig interesert lenger. Hun vil kun ha den når hun ligger i vogna eller kjører bil merkelig nok.
 
Vi bruker smokk! Jeg er redd for å få en tommelsutter, så her ble smokken introdusert da lille var 1,5 uke gammel fordi hun stadig puttet labbene i munnen :nailbiting:
Så får vi gjøre som så mange andre å besøke Kaptein Sabeltann for å få henne til å kaste smokken når hun er et par tre år :D

Ja jeg er også redd for tommelsutting, det er umulig å få vekk. Jeg var selv en tommelsutter...suttet til jeg var 6 år eller noe. Da hadde jeg sugd på meg overbitt og tenner som stod rett ut. Ble reggis gitt! ;)
 
Ja jeg er også redd for tommelsutting, det er umulig å få vekk. Jeg var selv en tommelsutter...suttet til jeg var 6 år eller noe. Da hadde jeg sugd på meg overbitt og tenner som stod rett ut. Ble reggis gitt! ;)

Nettopp! Jeg var tommelsutter selv og jeg holdt på enda lenger enn deg. Har sluttet nå altså :hilarious:
 
Ja, og han liker den enda bedre nå når vi byttet til avent soft.
 
Småen her nekter å ta smokk, vi har prøvd mange forskjellige merker og typer. Har hatt både mm og malt på for å få hun til å ta den, men her er det bare puppen som er verdt å sutte på. Skulle veldig gjerne fått hun til å ta smokk.
 
Her tok lillemann smokk ved første forsøk. Ser han har god nytte av den, slipper å vri seg og gråte; med en gang han får smokken roer han seg. I noen få tilfeller fungerer det ikke, men a er det kun puppen som gjelder uansett.
 
Nei, har prøvd mange type smokker men kun hånda og puppen som gjelder :meh:
 
Tidvis er smokken ok. Ingen systematikk i når han vil eller ikke
 
Vil ikke ta smokk dessverre, brekker seg og spytter ut. Vil gjerne få henne til å ta smokk, så kom gjerne med tips! Har prøvd mange typer... Sutter litt på hånden, men pupp er det eneste som er godt nok. Litt slitsomt da hun har stort suttebehov :dead:
 
Bare brekker seg når vi prøver smokk
 
Småen her nekter å ta smokk, vi har prøvd mange forskjellige merker og typer. Har hatt både mm og malt på for å få hun til å ta den, men her er det bare puppen som er verdt å sutte på. Skulle veldig gjerne fått hun til å ta smokk.

Har du prøvd babynova smokken? Den tok vår, etter mange bomkjøp!
 
Smokk her, men av og til kommer tommelen inn i munn :)
 
Back
Topp