Bruke selv eller selge?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hellu:happy: Jeg har en clearblue ukesindikator og lurer på om dere syns at jeg skal ta den nå for å se om jeg får 3+ eller selge den til ei venninne som vil ha den :yuck: Det er jo egentlig bare helt idiotisk å ikke selge. Meeen så frister det å teste da siden jeg med forrige unge kun tok en strimmel og en ukesindikator test der jeg fikk 2-3 og fikk 2-3 på den jeg tok på torsdag.

Føler meg sååå dum som vil ta den bare for å få 3+ liksom.

Hva ville dere gjort?

Jeg hadde tatt den! Tror jeg tok 6 stk til sammen. Tok tilogmed en to uker etter at den hadde slått ut på 3+ :p

Jeg ville også tatt den selv :p Kjøpte en ekstra for å teste etter 3+, men så viste det seg at jeg hadde kjøpt feil... var uten ukesindikator :hilarious:

Da rer jeg på dere... :hilarious:

Det er nøyaktig 3 uker siden eggløsning i dag. Bør jeg ta den nå, eller vente?

Da rer jeg på dere... :hilarious:

Det er nøyaktig 3 uker siden eggløsning i dag. Bør jeg ta den nå, eller vente?
Ville nok ventet noen dager, ellers risikerer du å bruke den opp på 2-3. Det gjorde jeg med den siste jeg hadde fordi jeg ikke klarte å vente 1,5 dager som egentlig var planen :p

Hadde sikkert brukt den selv siden jeg er testetøs, men vil ikke kjøpe en digital bare for å få 3+.

Hadde solgt den. Testa bare en gang med strimmel og gjorde det samme sist, ser ikke vits med å teste så mye ... men den er jo din så bruk den om du vil så kan venninna di kjøpe en selv ;)

Hadde glatt brukt den selv. 3+ er den beste testen :happy093

Jeg ville brukt den selv. :wacky::wacky::D

Jeg har ikke tatt noe annet enn en strimmel selv, så jeg hadde solgt den uten problemer

Jeg hadde lett brukt den selv. Hvis du uansett selger den for vanlig pris kan hun vel kjøpe i butikk/på apotek likesågodt?

Jeg hadde lett brukt den selv. Hvis du uansett selger den for vanlig pris kan hun vel kjøpe i butikk/på apotek likesågodt?
Jeg selger den til nettpris der hun ville kjøpt den (mye billigere enn apotekpris), bare at da slipper hun ventetiden.

Nå skal jeg på ultralyd i morgen, så da frister det ikke like mye å bruke den. Selger den mest sannsynlig.

Da tok jeg den selv i dag (5+1) fordi jeg ikke klarte å holde meg før jeg skulle til gynekologen, og jeg fikk 3+ :)

Der så alt bra ut, for tidlig å se noe inni plommesekken ennå, men han ga meg en ny time om 2 uker for å se etter hjerteslag da:Heartred

Vedlegg

• CC8ADC54-520E-484D-BAB1-4D18D8C80E38.jpeg
    CC8ADC54-520E-484D-BAB1-4D18D8C80E38.jpeg
    29,6 KB · Visninger: 7
  • 45EA7237-CECE-4379-9A57-18A8DFD8666A.jpeg
    45EA7237-CECE-4379-9A57-18A8DFD8666A.jpeg
    13 KB · Visninger: 7
Back
Topp