Bruke magebelte for å stramme opp magen?

BabyCala

Elsker forumet
Går det ann å kjøpe de på apoteket eller er det kun på nettet??

Jeg har bestilt det som du vurderer iallefall! Kom i posten i løpet av 2 dager og ser veldig bra ut iallefall, så jeg har store forhåpninger her [;)]

ORIGINAL: Trultepus

Jeg har bestilt det som du vurderer iallefall! Kom i posten i løpet av 2 dager og ser veldig bra ut iallefall, så jeg har store forhåpninger her [;)]

Kom gjerne med tilbakemelding når du har begynt å bruke det. Jeg har bestemt meg nå for å vente et par dager med å bestille beltet, vil først se hvor mye som retter seg av seg selv de nærmeste dagene (innbiller meg at jeg ser litt forskjell hver dag). [:)]

Hehe, skal jeg gjøre! Må bare føde først! [:D]

ORIGINAL: banana1

Går det ann å kjøpe de på apoteket eller er det kun på nettet??

Vet ikke om apoteket har, men bandagist butikker har, der har jeg kjøpt mitt - mange å velge i[8D]

ORIGINAL: Qvissi

Vet ikke om apoteket har, men bandagist butikker har, der har jeg kjøpt mitt - mange å velge i[8D]

Hva koster noe sånt hos en slik butikk?

Det er mange som velger å bruke sånne "hold inn"-truser som man f.eks. får kjøpt på Lindex også[;)] Det kan jo være greit å prøve ut dette først hvis disse beltene er for dyre..? Jeg brukte det litt i begynnelsen sist gang, vet ikke om det hadde noe effekt - men det var deilig å "samle magen" hehe [:D] Man må kjøpe en som er trang nok til at det blir noe effekt da - og høyest mulig slik at den ikke ruller seg nedover magen[;)]

ORIGINAL: BabyCala

Hva koster noe sånt hos en slik butikk?

Tror jeg betalte 350,-

Jeg har født og har brukt beltet fra pavis[:)] Absolutt til å anbefale!!!

ORIGINAL: jeani

Hvor mye mage kan man ha da tro? Ser for meg at det blir vanskelig/vondt å få til med litt kul..
Magen min ser enda litt ut som jeg er ca 5 mnd. på vei.. [8|]

Hvor mye mage kan man ha da tro? Ser for meg at det blir vanskelig/vondt å få til med litt kul..

Jeg hadde masse mage, men den er jo som punktert så går fint an å presse den inn med beltet... Jeg brukte den rett etter fødsel, slik at morkaken også fikk hjelp til å trekke seg tilbake.

Hvilken størrelse bestiller man da? Det man var før fødsel? Ser det er forskjellig lengde på dem også? Hva bestilte du jeani?

Jeg har iallefall bestilt utifra målene jeg hadde før jeg ble gravid, så gikk for M. Var jo et ganske stort spenn på centimenterne der da [:)] Jeg gikk for den korteste varianten. Er 163 cm, så jeg kunne ikke hatt noe lengre [;)] På meg kommer den varianten til å sitte sånn ca fra øverste del av hoftekammen og til litt nedenfor puppene. Helt perfekt! Nok til at jeg kan bevege meg normalt og få puste [:D]

Jeg kjøpte Belly Bandit sitt Bambus-belte og det er veldig behagelig på. Det funker på holdningen min, og det er som noen andre sa, deilig å få samlet magen litt. Føler ikke at det blir så kvapsete foran når man har på beltet.. [8D]

ORIGINAL: Pijah

Jeg kjøpte Belly Bandit sitt Bambus-belte og det er veldig behagelig på. Det funker på holdningen min, og det er som noen andre sa, deilig å få samlet magen litt. Føler ikke at det blir så kvapsete foran når man har på beltet.. [8D]

Har du det på allerede?
Og det er bra?

ORIGINAL: Pijah

Har du det på allerede?
Og det er bra?

Jess, kan brukes fra dag en etter fødselen! Jeg syns det er behagelig i hvert fall. Om det funker slik de sier det skal, vet jeg jo ikke, men det er behagelig å ha på, føler ikke at ting henger og slenger, som sagt. [;)]

Så flott, skal putte det i bagen  med en gang![8D]
Takker[:D]

ORIGINAL: snuppe07ogspire09

Jeg hadde masse mage, men den er jo som punktert så går fint an å presse den inn med beltet... Jeg brukte den rett etter fødsel, slik at morkaken også fikk hjelp til å trekke seg tilbake.

Morkaken? Kommer ikke den ut rett etter babyen da[:D]

Forhåpentligvis gjør den det, litt kjedelig om den blir værende..

Livmoren mener hun helt sikkert.. [;)] Detaljer! [8D]

Back
Topp