Bruke gammel madrass?

Januarbaby2017

Glad i forumet
Har fått ei vugge med madrass som er så og si ubrukt, problemet er bare at den er 25 år... Hadde dere brukt den når babyen skal sove i den hver natt?

Hadde det bare vært til dagsoving hvor jeg kunne følge med hadde det ikke vært noe problem, men litt mer skeptisk når det er hver natt.

Tjææ... Hadde nok skaffet en ny madrass. Trenger ikke være dyr, vi hadde en til knapp 200 kr til vesla, men det anbefales at hvert barn har en ny madrass både av hensyn til bakterier, og fordi den bør være fast. Begge deler for å hindre krybbedød.

Skaffet ny madrass uansett om det er til dagsoving eller natt soving.

Hvor får man tak i billig madrass? Og i litt merkelige mål, tror målene på vugga er 75×50 :p

Ny,ny,ny! Krybbedød er ikke noe å sjangse med

Ville kjøpt ny madrass

Ville kjøpt ny jeg og, har også hørt at madrasser ikke engang skal arves av søsken :)

Moren min er kjemiker og sier at gammel skumgummi kan begynne å avgi stoffer som ikke er bra å puste inn. Ville absolutt kjøpt ny og kastet den gamle :-)

Ikea og jysk har billige åsså skjærer du til! Det gjotmrde vi :) du finner madrasser til 200-400kr, og det skal jo de fleste klare å stå i :)

Back
Topp