Brukbare BH-er, takk!

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Eg holde på å bli gal og trenge råd! Føle alle vanlige bh'er blir så strame og har sømmer på feil plass. Nå har eg aldri vært kresen på bh'er og stort sett brukt cubus sine, så sikkert ikkje topp kvalitet. Men ja, sportsbh'er blir for strame, og slike "topper" som Zlatan sine blir alt for lause, og mange bh'er uten bøyle har enten for rart stoff eller slik bøyle ned på sida som er heilt idiotisk irriterande.

Så.

Ka BH anbefale du? Ka e liksom bankers! Dei trenge absolutt ikkje være super støttande, puppene henge av seg sjølv sånn sett:hilarious: men kan ikkje fordra å gå uten bh eller at konturen av nipplene vises gjennom laus t-sjorte som e det einaste plagget eg like å gå med nå :happy:
 
Eg holde på å bli gal og trenge råd! Føle alle vanlige bh'er blir så strame og har sømmer på feil plass. Nå har eg aldri vært kresen på bh'er og stort sett brukt cubus sine, så sikkert ikkje topp kvalitet. Men ja, sportsbh'er blir for strame, og slike "topper" som Zlatan sine blir alt for lause, og mange bh'er uten bøyle har enten for rart stoff eller slik bøyle ned på sida som er heilt idiotisk irriterande.

Så.

Ka BH anbefale du? Ka e liksom bankers! Dei trenge absolutt ikkje være super støttande, puppene henge av seg sjølv sånn sett:hilarious: men kan ikkje fordra å gå uten bh eller at konturen av nipplene vises gjennom laus t-sjorte som e det einaste plagget eg like å gå med nå :happy:

jeg er veldig glad i boob sine ammebh’r uten spiler. De er kanskje litt dyre., men har opplevd at de holder lenge. Dessuten skal vel du ha et par barn til elskerjesus:joyful:. Jeg bruker de i graviditeten og kjøper litt ulike størrelser sånn st jeg har litt å bytte på med når Pamela-boobsa er på plass etter fødsel.
 
Sniker
Tipser om KappAhl sine amme BH-er. Har prøvd mye forskjellig og dette er eneste som har passet ok til ganske mitt ganske store meieri, utenom typ change bh. Brukt i svangerskapet også :)
 
Jeg kjøpte 6 nye fra KappAhl nå. Helt magiske!! Jeg har store pupper og liten kropp, må alltid opp i str gedigen i livet for å få store nok. Og ikke minst bred sånn klips på ryggen. Her fant jeg helt perfekte bh-er. God støtte og ingen spiler, også var de polstret i front så ikke brystvorta synes igjennom (har litt angst for brystvorter) :dead::joyful:

Måtte le litt for min mor kom og viste meg og sa hun var så fornøyd og jeg tenkte at nei de skulle jeg ikke ha… og endte opp med 6 stk. Var så mange fine farger der og de barokke spes dyre heller. Flere av de kan jeg bruke etter grav. også. Min mor er kraftigere enn meg og har store pupper hun og. Tenker at disse helt sikkert passer de fleste former.
 
Jeg bruker chantell Soft Strech bralett for de dagene jeg ønsker ekstra comfort:p
Også har jeg testet Chantelle sin AmmeBH..myke spiler og behagelig.
 
jeg er veldig glad i boob sine ammebh’r uten spiler. De er kanskje litt dyre., men har opplevd at de holder lenge. Dessuten skal vel du ha et par barn til elskerjesus:joyful:. Jeg bruker de i graviditeten og kjøper litt ulike størrelser sånn st jeg har litt å bytte på med når Pamela-boobsa er på plass etter fødsel.

Dei skal eg sjekke ut! Har igrunn store planer om å amme i fleire år framover, så sikkert lurt å handle ammebh ja! Har liksom aldri hatt nåke behov der, hadde adhd før, så berre hatt mål om å holde ut amming eit par måneder før eg begynte på medisiner igjen. Men nå har eg ikkje adhd og har store planer om å få til amming så lenge barnet/barna vil❣
 
Jeg har lagt på meg så mye at jeg får skikkelig valker på ryggen av BH-ene mine:eek:
Kjøpte meg denne i dag, og det løste problemet :p


3B671D23-6C7A-41B9-88CA-A0D9B0B744AF.png E042472B-1179-490A-AECC-F1906A6CDAB2.png
 
Last edited:
Til de av dere som anbefalte BH`er fra KappAhl: :woot: SÅ behaglige!!
 
Back
Topp