Brukar du såpe og shampo til babyen?

Jeg kan ihvertfall ikke bruke olje i håret, for da ser det veldig fett ut. Heldigvis bader ikke denne ungen så ofte, så hun tåler litt (mild) såpe av og til :hilarious:
 
Ble «opplært» på sykehuset til å bruke litt mild sjampo i håret, så da har vi bare fortsatt med det[emoji28] Reagerer ikke noe spesielt på det. Bruker bittelitt mild babysåpe akkurat nederst på ryggen hvor det ofte blir en del bæsj, og det går fint. Ellers bare babyolje.
 
Har babyolje i vannet og vasker håret med en mild sjampo. Har så mye hår at det blir kjempefett om man bruker kun olje..
 
Bruker babyolje til daglig vask og når hun en sjelden gang bader (vi tar henne heller med i dusjen). Men bruker en mild babyshampo innimellom hvis hun har fått gulp i håret.
 
Har babyolje i vannet og vasker håret med en mild sjampo. Har så mye hår at det blir kjempefett om man bruker kun olje..

Jeg trodde lenge at ungen hadde skikkelig mørkt, og dessverre også fett hår. Til jeg kom på at jeg vasket jo håret med oljevann :hilarious: Etter at jeg begynte med såpe i håret fikk hun lysere og mer fluffy hår :hilarious:
 
Bruker litt såpe i vannet og sjampo. Han har så mye hår, så håret må vaskes og olje unngås [emoji85]
 
Nope, aldri. Bruker kun kokosfett når det trengs. Det gjelder også for 2 åringen min.
 
Back
Topp