Brukar du bæretøy?

M

Moderator Linda

Guest
Har du prøvd forskjellige typer? Kva likar du best å bære i? :)
 
Bærer innimellom, hvis mini er urolig. Da bruker vi ergobaby adapt :)
 
Bruker elastisk bæresjal. Ofte jeg er ute med den i stedet for barnevogna, da kommer jeg meg rundt overalt :D
 
Har alltid brukt vanlig bære sele. Har nå ergo baby 360, men ikke fått brukt den til Minsten enda da jeg skal bære minst mulig pga helsa.
Men håper jeg får operasjon snart så jeg kan få benyttet bæresele i det minste. Hadde tenkt, og prøve ut forskjellige bæresjal, men det blir det nok ikke noe av nå...
 
Brukte elastisk sjal i starten, men nå bruker vi ergobaby. Han er for tung for sjalet og vi fikk låne en sele. Vi trives godt med bæresele og han liker den både våken og sovende
 
Har forskjellig. Både bæreselen Integra, ringslynge og sjal. Foretrekker sjal, men ringslyngen er grei når det blir mye opp og ned. Mannen foretrekker bæreselen [emoji4]
 
Bruker bæretøy hver dag! Først brukte jeg elastisk sjal, men nå bruker jeg bæresele. Gull npr frøkna er utålmodig i vogna, hun elsker å henge på magen og kikke ut.
 
Mest meh dai, det vi trives best med. [emoji4]
 
Jeg bruker tula ftg! Hadde ergobaby 360 først, men den var bare klumpete. Har lyst å prøve sjal, så må finne meg et bæretreff tror jeg [emoji4]
 
Veksler mellom ergobaby 360 og meh dai. Syns meh daien er mer behagelig, men ikke like praktisk når jeg skal på skogstur. Blirt fort litt klass å knyte den på seg utendørs. :p Men skal teste meg frem og se om jeg får til forhåndsknyting så det bare er etterstramming som må til. :)
 
Brukte elastisk sjal de første månedene, nå bruker jeg ergobaby 360. Synes den sitter godt på, jenta elsker å være i den, men synes den er litt klumpete.
 
Har både vevd sjal, mei tai og bæresele. Bruker Tula free to grow (bæresele) mest. Elsker den!
Men brukte vevd sjal mest i nyfødtperioden og til soving. Har en ergobaby 360 også fra sist, men den likte jeg ikke så godt, men finner den kanskje frem for litt fremoverbæring senere.
 
Jeg bruker tula ftg! Hadde ergobaby 360 først, men den var bare klumpete. Har lyst å prøve sjal, så må finne meg et bæretreff tror jeg [emoji4]

Bæretreff kan jeg virkelig anbefale [emoji2] Finnes også bæreveiledere man kan gå til. De koster jo litt, men jeg synes det var verdt det. Tror jeg skal gå igjen når jeg skal begynne med ryggbæring så jeg lærer teknikken skikkelig [emoji4]
 
Back
Topp