Brukar du bæresele/-sjal til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Bruker ergobaby masse :) veldig praktisl, spess i stallen eller på små handleturer :) foretrekker børesele ettersom jeg syns sjal ser så styrete ut :p

Akkurat nå er det Angelpack som blir brukt til lillebror på 8 uker :) Veldig glad i den
Kjøpte et Fidella vevd sjal, men jeg kommer ikke helt i gang med det :(
Har også en Manduca til han blir større :)

Ergobaby til ryggbæring av 2-åringen. Vevd sjal til bæring av han på 12 uker.

Bruker ergobaby 360 nesten daglig :) har den alltid med på tur, da han gjerne blir litt lei av å sitte i vognen

Ergobaby bæresele som jeg enda bruker :)

Nettopp kjøpt SoulSling bæresele til eldste, og jeg bruker MeiTai, sjal og Ergobaby(for liten for eldste) til de begge (toåringen og poden på 7mnd), veldig greit når man er på tur, er i byen, når de er syk osv :)

Har ennergobaby og et babysabye vevd sjal jeg bruker en del. Ønsker meg ett sjal til da.

Har ergobaby adapt, bruker den en del på tur med hunden og når jeg lager mat :-)

Bruker elastisk sjal til lillebror på 6 uker.
Brukte det samme sjalet og senere sele til storebroren og syns det var veldig praktisk og det gav masse kosetid.
Ønsker meg meitai og vevd sjal nå. Blir å bruke selen når lille blir større også

Brukte Ergobaby et par ganger i uka da eldstemann var baby, nå blir den ikke brukt lengre (han er 2 år).
Tror nok den kommer til å bli brukt mye mer når nestemann melder sin ankomst :)

Bruker ergobaby 360 veldig mye. Frøkna skal bæres hele tiden, veldig praktisk med to armer :)

Bruker mobywrap til babyen og synes det er helt supert! Har også brukt meitai til de andre, men ga den bort etter at forrigemann vokste ut av den :-)

Brukte sjal i starten. Det var livreddende å kunne ha begge hendene frie mens baby sov :)

Vi har bæresjalet til ergobaby!! Elsker det og bruker det flere timer hver dag! Bæresjalet er det eneste som hjelper om lille er overtrøtt og ikke får sove. .også har jeg en baby som ikke liker å ligge alene, så da bruker vi bæresjalet ved husarbeid også:D

Ja frem til hun var ca 16-17 mnd. Da ble hun for tung for jeg kunne ikke ha henne på ryggen på problemer med skuldre osv den veien :P
Jeg brukte hovedsakelig manduca, ergobaby litt og slynge.
Men Manducaen var fantastisk.
Hadde nok hatt sjal også dersom ikke fingrene mine er litt problematiske på ting som knyting :)

Jeg bar begge mine fra nyfødt til de var 3-4 år. Startet med elastisk sjal, og har brukt mye forskjellig (vevd sjal, ringslynge, lommeslynge, meitai, onbu, kanga og fullklips-sele).

Liker aller best vevd sjal, med meitai som en god nummer to. Begge deler er gode å bære i både på mage og rygg.

Back
Topp