Brukar babyen kos eller bamse?

Ikke baby lenger, men nei. Har aldri fått han til å bonde med noe. Har prøvd, men har kun vært forbigående affærer med noen kluter og bamser.
 
Begynte å bry seg med bamser når han var rundt 1,5 år, nå er det minst to som må med :p Før det var verken kos, smokk eller bamse interessant, bare pupp :)
 
Jenta mi på fire var aldri interessert i smokk/koseklut/bamse osv. Hun har flere kosedyr, men noen ganger sover hun uten noen av dem, og andre ganger er flere i senga. Hun bryr seg ikke egentlig :p

Babyen på 5 mnd er mye mer kosete. Men ikke begynt med kosedyr osv. enda. Jeg/puppen min/armen min er kosedyr hele natta :p
 
Minste er fornøyd så lenge han har tommelen og en gulpeklut. de to eldste veksler på favorittene.
 
Begge bruker smokk og bamse. Yngste kan bytte på hvilken bamse som brukes, mens eldste har en bamse.
 
Kosklut er populært her. Han finner roen uten, men er best med en klut over øynene eller opp i nesa når man skal sove. :p
 
Helt avhengig av "neselunken", og har vært det siden hun var et par mnd. Kosen hennes er gulpefillene hun hadde som mindre (da hadde vi alltid ei til gulp, og ei til kos), den skal ligge oppå toppen av hodet, og må dekke venstresiden av ansiktet når hun skal sove, hun liker også å tvinne hjørnene mellom fingrene.
 
Våre 2 bruker drømmesauen ewan som kosebamse og sovebamse :-D De er 2 og 4år.
Koseklut er også stor hit hjemme, og tutt da!
 
Har koseklut som hører sammen med smokken.
 
Eldste har alltid trengt kosedyr, men inntil for 1 år siden kunne han veksle mellom alle kosedyrene sine. Nå er det kun en elefant og en ekornape som gjelder :) Han aksepterer å ha et annet f.eks. på hytta, i tilfelle han skulle glemt igjen ett av de to andre :)

Yngste har en pingvin han knapt beveger seg rundt i huset uten :O Han aksepterer at den må bli hjemme når vi reiser til barnehagen eller andre dagsturer, men han må ha den med på overnatting.
 
Ingen av dem har trengt noe slikt til nå. 4 år og straks 10 mnd.
 
Ikke foreløpig nei. Kun smokken. Men hun må gjerne ha en bamse eller annet hun finner trøst og trygghet i.
 
Mine har aldri hatt bamse, klut eller lignende som var spesielt viktige når de var små. Men nå er jenta mi 3,5 år og nå har hun begynt med å skulle ha en spesiell bamse med seg, helst over alt og spesielt når hun skal sove :p:Heartred
 
Nei, ikke foreløpig :) Men han er bare 9,5 mnd, så det kan jo komme etterhvert.
 
Min er 2,5 og helt avhengig av bamsen sin :)
 
Back
Topp