Bruk av soverom uten vindu

En tråd i 'Januar 2019' startet av Sb11, 16 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Krokodille123 Betatt av forumet Juliknøttene 2022 Januarlykke 2020

M

Last edited: 24 Apr 2019
  2. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

For at det skal være godkjent som soverom, må det være rømningsvei. Vi måtte sette inn vindu for at det skulle bli godkjent.

3. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Enig Enig x 1
    Last edited: 6 Sep 2020
  4. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Det er ulovlig.
    Og hadde ikke turt heller.

• Enig Enig x 1
  5. emmalouise Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

tenker ulovlig...

6. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Hadde ikke vært aktuelt for meg. Da får babyen/barnet sove på foreldrenes soverom til evt nytt hus/større leilighet med godkjente soverom med vindu [emoji5]

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  7. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Som de andre skriver: viktig med rømningsvei, ellers ok med et lite rom i en periode :)

8. solidarisk Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Hvis rommet er naborommet deres så ser jeg ikke helt problemet (kanskje litt dårlig luft?).

En 6 mnd gammel baby har jo ikke sjans å rømme ut selv, og vil jo måtte ha bistand i tilfelle brann..

9. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Ja, men om du kommer deg inn på rommet for å redde baby, og veien ut blir blokkert, har du ingen annen mulighet til å komme deg ut.

• Liker Liker x 1
  10. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Men hvis rommet er utilgjengelig fra innsiden så tipper jeg at brannvesenet er villige til å gå inn og hente babyen via vinduet.. Og det blir jo vanskelig hvis det ikke er vindu. Man reduserer jo muligheten til å overleve ganske mye ved å fjerne en av to rømningsveier.

• Liker Liker x 2
  11. marley Elsker forumet Novemberlykke 2020 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Sniker. Vi har bygget nytt hus, og i bodene våre er det avtrekk og ikke tilluft. På soverom skal det være tilluft.

• Liker Liker x 1
  12. Dragen Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Er ikke lov. Hva om det begynner å brenne?

13. Smule Elsker forumet

Nei, det synes jeg ikke er forsvarlig...

14. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Nei, uaktuelt

Del denne siden