Bruk av smertestillende

Ab95

Blir kjent med forumet
Jeg har blitt skikkelig forkjøla (feber, intens hodepine, tett nese og hals osv) og er så usikker på når man skal ta Paracet og hvor mye som er greit å ta. Noen som vet? [emoji4]

Jeg har blitt skikkelig forkjøla (feber, intens hodepine, tett nese og hals osv) og er så usikker på når man skal ta Paracet og hvor mye som er greit å ta. Noen som vet? [emoji4]
Paracet skal være ok, men ikke ibux.

Jeg sliter med det samme nå. Paracet skal være ok, men jeg prøver å begrense inntaket sånn for sikkerhetsskyld. Av nesespray anbefales det saltvannsspary tror jeg, men "vanlig" nesespray skal også gå greit etter hva jeg finner på nett [emoji4] god bedring!

Jeg sliter med det samme nå. Paracet skal være ok, men jeg prøver å begrense inntaket sånn for sikkerhetsskyld. Av nesespray anbefales det saltvannsspary tror jeg, men "vanlig" nesespray skal også gå greit etter hva jeg finner på nett [emoji4] god bedring!

Takk for svar! Saltvannsspray brukes allerede aktivt [emoji1] Prøver å begrense meg med smertestillende jeg også, men er så kjipt å gå glipp av all kosen nå i påska. God bedring til deg også.

Maks 8 500mg paracet pr dag sa legen til meg etter operasjon for noen uker siden. Og maks ei uke i strekk :)

Jeg har hatt bihulebetennelse i snart 2 uker, og min fastlege sa at om jeg tok 2-4 500mg Paracet per dag så gikk det fint.. Selv om det går over 2-3 uker.
Kunne ta flere om jeg trengte, men helst ikke hver dag!

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta paralgin nå når jeg var syk og hadde bihulebetennelse og ganske høy feber.

Back
Topp