Bruk av mobiltelefon

Hele tiden. Mail face forum sms telefon og googling :)

Ta bilder av barna, sosiale medier, snapchat, BV, sjekke nyheter, sjekke været, mobilbank.. Lite ringing og sms egentlig. Bruker som regel messenger i stedet for sms. Jeg kan sjekke mobilen et par ganger i timen, men scroller ikke gjennom alt før jeg har litt tid til meg selv..

Sletta deg permanent? Noen spesiell grunn? (Må ikke svare på det hbis du ikke vil:p )

Slettet profilen jeg hadde for sånn 2 år siden eller noe sånt :-) Var en periode jeg var dritt lei facebook og da var det gjort liksom :-) Er helt fantastisk å slippe :-)

Brukes nok litt for mye.. Tar bilder, sjekker nyheter, sosiale medier, bv, sender sms og mms, bruker den som billett til tog og bane, fitbit/endomondo, litt spill og lete opp svar til ting jeg lurer på ila dagen :O

Bruker den til nyheter, ringe, sende mld, sjekke og svare på mail, bv, spill, bilder/video, snapchat, leser i blant også blogger :-)

Bruker den alt for mye føler jeg :p mange kvelder blir brukt på skravling.

Jeg leser nyheter (da vi ikke har avis eller tv kanaler), sjekker instagram, snapchat og facebook. Bv såklart. Og tar masse bilder :)

Kommer an på, bruker den kanskje 2 timer løpet av en dag :-o bruker den til å ringe, sende melding, se på Facebook og bv

Facebook, snapchat og BV.
Bruker den såpass at den må lades hver natt.

Back
Topp