Bruk av mobiltelefon

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Hvor mye bruker dere telefonen i løpet av dagen? Og hva bruker dere den mest til? Facebook, lese aviser, ta bilder med?

Bruker tlf til å ringe mamma med, lese nyheter, sjekke alle sosiale medier inkludert babyverden. Hvor mange timer? Si i snitt 15 min hver time jeg er våken. Det blir rundt 4 t tilsammen.

Bruker telefon til å ringe, skrive meldinger, sjekke Mail, lese aviser, sjekke sosiale medier, babyverden og ta bilder. Bruker mobilen altfor mye.. Kanskje 25 minutter i timen

Bruker den til bv, bilder og spill dersom jeg sitter å venter på feks legetime.
Samboer der i mot gjør ikke annet enn å sitte på mobilen å trykke. Sagt til han at jeg kaster Tlf hans i sjøen snart!!

Mye, men ikke til spill

Den brukes til å ringe, sms, mms, babyverden, chat, facebook, clue, snapchat, spotify, instagram, fitbit, ruterbillett, twitter, DnB. Ooooog surfing.
*flau*

Bruker den alt for mye desverre men legger den bort når miste er våken og største er med oss :)

Leser litt på nettet om morgenen før jeg drar snuppa ut av senga, for jeg prøver å unngå å bruke den eller datamaskinen. Er kun når jeg tar meg en kopp kaffe og snuppa får se litt tv da, a jeg er på nettet :)
Men jeg tar mye bilder av snuppa da, så kamera brukes flittig :)

Vi bruker den mest etter mini har lagt seg, og ellers til sms og snap/bilder.
Ellers bruker vi pc og kamera like mye til surfing og bildetaking som telefonen.
Vi er litt gammeldagse. :P

Prøver uansett å ikke ha den fremme mer enn nødvendig når mini er våken.
Vil ikke han skal vokse opp med foreldre som kun opplever ham gjennom en skjerm. :)

Jeg bruker den ganske mye.. Er arbeidsledig og da blir det til at jeg sitter mye med mobilen fordi jeg kjeder ræva av meg rett og slett :p Når babyen kommer så skal jeg ikke sitte på mobilen asså! Men nå går det mest i babyverden, Facebook og snapchat :)

Nyheter, instagram, babyverden, snapp og bilder.. Bortsett fra bilder, skummer jeg gjennom det andre når mini sover eller jeg har alenetid

Bruker den alt for mye. Stort sett Babyverden, FB, Instagram, Snapchat og messenger. Og noen meldinger og telefonsamtaler :)

Bruker den aaalt for mye. Går mest i snapchat, babyverden, fb, insta og en del surfing.

Back
Topp