Bruk av mammabukser..

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Når begynte dere å bruke mammabukser,tights eller lignende?:-) satsa på å klare meg uten en stund til,men må påstå at det er mer behagelig og ikke ha noe som trykker på min oppblåste mage;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte mine første i går og det må jeg innrømme var en knall avgjørelse ;)

Apper <3

Jeg kjøpte mine første i går og det må jeg innrømme var en knall avgjørelse ;)

Apper <3
Hvor langt har du kommet da? Gøy:)

Hvor langt har du kommet da? Gøy:)

Jeg er 8+1 i dag (onsdag) :) Jeg kan ikke skjule magen stort mer :P

Apper <3

Håper jeg kan gå lengst mulig i "vanlige" klær! Har gått ned en del i vekt og cm det siste året, så flere av buksene mine er litt romslige i livet ;) Husker ikke når jeg kjøpte mammabuksa mi sist; fire mnd kanskje? Hadde bare èn.. Men da var jeg høygravid på sommern, og gikk mye i kjoler, og skjørt med strikk i livet.. Blir nok annerledes denne gangen!

Siste begynte jeg vel like før 12 uker om jeg husker rett. Da var jeg så oppblåst og øm at jeg ikke orket de vanlige buksene lenger.
Nå strammer buksene utrolig og vet ikke hvor lenge jeg orker å gå med de lenger. Er rundt 8 uker. Håper jeg holder ut til UL om to uker. For har ikke lyst til å bruke så mye penger på gravid bukser før jeg er helt sikker på at alt er bra denne gangen :) de gravid buksene jeg hadde er for store enda.

Sist begynte jeg i uke 15-16, men kjenner nå at jeg tror ikke jeg kan vente så lenge nei... Har mest lyst å finne de fram når jeg kommer hjem fra ferie i helga, men føler det er så avslørende!

Jeg begynte veldig tidlig. Sikkert i uke 8-9. Jeg ble så kvalm av å ha press på magen. Husker at jeg ikke var mye høy i pappen da jeg kjøpte den første buksa. Følte nesten at jeg begikk en forbrytelse siden jeg kjøpte så tidlig:-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tnke æ begynne om et par uker. Da e æ 9 uker på vei. Fortsatt tidlig, mn de vanlige buksan stramme allerede..

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Har akkurat begynt, er knappe 10 uker. Ingen av de vanlige buksene mine er romslige (har nesten bare skinny jeans fra acne), så da hadde jeg ikke noe valg.

Har gitt bort alle mammabuksene mine til søstern, da hun får en liten gutt i november.
Har kjøpt meg en mamma-jogge-kortbukse, ellers passer nok mine vanlige bukser en stund til:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Har begynt såvidt, var mest for at de buksene jeg kunne bruke var på vask da men.. Men de er jo veldig behagelige så vet ikke om det går så altfor lenge te jeg bruke de oftere:) Slepp det presset på magen!

Jeg har også lyst til å begynne med mammaklær. Er bare en av buksene som passer ordentlig nå. Men er det slik at det vises at det er mammaklær? Jeg ønsker ikke at alle skal vite at jeg er gravid enda,

Jeg har også lyst til å begynne med mammaklær. Er bare en av buksene som passer ordentlig nå. Men er det slik at det vises at det er mammaklær? Jeg ønsker ikke at alle skal vite at jeg er gravid enda,

Noen av buksene er strikk som skal ligge over magen,men finnes andre tyoer også :-) går an å brette ned kanten..regner med at jeg begynner om ikke så lenge...

Første gang begynte jeg vel i uke 10 eller noe, andre gang i uke 6. Da stramma de vanlige buksene for mye, brukte tettsittende jeans da. Denne gangen har jeg mer fett på magen, så de vanlige buksene mine er mer løstsittende (jeg haaater når det blir valker over kanten nemlig), så jeg tror nok jeg kan bruke de vanlige litt lenger denne gangen. De to første gangene ble det liksom tydelig babymage tidlig, denne gangen ser jeg bare ekstra tjukk ut :(

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Back
Topp