Bruk av Crinone

Rosa på ball

Glad i forumet
Har jo begynt på Crinone i dag og det står på pakningen at den skal tas morgen og ettermiddag, og i tillegg har jeg jo fått beskjed om at jeg ikke skal ligge når jeg har tatt den. Hvor mye har dere vært i aktivitet etter å ha tatt den, blir jo til at jeg holder meg mest i ro disse dagene og lurer jo selvfølgelig derfor på om det holder å bare f.eks. være oppe og sitte i sofaen når den er tatt..

Tok en med en gang jeg kom hjem i dag, rundt kl 13 - på tide og ta en til nå da??

Jeg tok morgen og kveld. Ca 1 time før legge tid. Jeg prøvde å ikke sette meg ned; tuslet meg en kort og rolig tur, puslet i huset, var i aktivitet. Det er visst for å sikre at det ikke klumper seg for mye. Jeg følte at masse kom ut igjen, i type utflod/melke form og ringte derfor inn for å sjekke om det var riktig. De sa det var helt normalt og at vi fikk såpass mye(mange doser) at det ikke hadde noe å si.

Takk for svar[:)] Tenker jeg tar og setter den om en times tid og så er litt i bevegelse en liten stund før jeg tar kvelden[:)]

ORIGINAL: Sarah

Jeg tok morgen og kveld. Ca 1 time før legge tid. Jeg prøvde å ikke sette meg ned; tuslet meg en kort og rolig tur, puslet i huset, var i aktivitet. Det er visst for å sikre at det ikke klumper seg for mye. Jeg følte at masse kom ut igjen, i type utflod/melke form og ringte derfor inn for å sjekke om det var riktig. De sa det var helt normalt og at vi fikk såpass mye(mange doser) at det ikke hadde noe å si.

Sign denne.

Det er nok riktig som det sies her. Til meg sa hun at det var nok å tusle rundt i huset, men helst ikke bare sitte i sofaen etterpå. Det var ikke nødvendig å feks gå tur etterpå.

Jeg har tatt crinone til jeg var 12 uker på vei. Faktisk første dagen uten idag[:D] Og jeg har nok blitt ganske sløv etterhvert. Mange kvelder jeg har havna fort i sofaen.. Men det er nå gått bra for det[;)]

Hvor lenge må man være i bevegelse da?[:)]

Husker ikke[:)] Var det en halv time ca tro? Noen andre som vet?

ja, det var vel minst en halv time mener jeg å huske.

ORIGINAL: Sarah

ja, det var vel minst en halv time mener jeg å huske.

Tror vel ikke jeg fikk beskjed om hvor lenge en skulle være i bevegelse.
Men en halv time, tror jeg holder. [8|]

Back
Topp