Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Lurer på om spekket mitt kan være litt grunnen til at jeg sliter??Jeg sleit mye og lenge med å finne min, så skjønner frustrasjonen! Jeg fant min ganske rett ved siden av min egen puls på høyre siden. Rett over skambeinet, og kan være lurt å vinkle doppleren litt. Jeg er ikke en sylfide for å si det sånn, så jeg hører den bedre når jeg drar huden litt nedover, på en måte.
Lykke til, og si ifra når du finne den.
jeg finner ikke min nå idag, fant på lørdag men slet veldig..ligg bak pulsen min.. men jeg har hatt ks før og hørte her om dagen at morkaka kan legge seg foran i neste sv,skap etter ks..skal på ul i morgen og håper det er liv der fortsatt
Har prøvd fire ganger, men finner ikkeJeg har masse spekk og har funnet hjertelyden flere ganger.. Men må på en måte "løfte"magen slik at det blir stramt over skam beinet..
Takk for tips! Lurer på om spekket mitt kan være litt grunnen til at jeg sliter??
Hva bruker du på doppleren? Jeg har prøvd med babyolje og hudkrem!
BV-app!
Jeg har funnet den, men den smetter unna med en gang... Finner den helt nede ved skambeinet og har brukt aloe vera gel....
Vet ikke om man må, men er vel lettere å kunne føre den over huden med geleMÅ man bruke slik gel? Sist gikk d fint uten
FANT DEN!
Etter flere dager uten hell, fant jeg den idag
Brukte ultralydgele kjøpt på billigtester
Omtrent midt på magen, helt nede ved skambenet, kunne jeg høre en rask lyd. Tok den ut til lysken og hørte på min egen, og den var annerledes. Så tilbake, og det MÅ være bebis! Åh, deilig! ❤
BV-app!