Bruk av Angelsounds

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Er det noen som har noen tips til bruk av denne?
Har surret med å lete etter hjertelyden i 20 min nå, men finner ingenting. Finner noe litt langt på siden, men regner med det er min. Ikke vet jeg omtrent hvor babyen holder til for øyeblikket heller, hehe.

BV-app!

Jeg har ikke selv men da legen fant på meg var han ganske langt nede på magen hvis det kan være til noe hjelp :)

Forsøk rett over skambenet. Lette veldig lenge første gang jeg også men fant lyden mye lengre ned enn jeg først trodde. Også er det viktig å bevege doppleren saaaakte mens man vinkler den litt rundt. Lyden du skal lete etter høres ut som gallopperende hester eller et lokomotiv. Er lyden helt likt med din puls er det ditt eget hjerte du hører. Lykke til!

Jeg sleit mye og lenge med å finne min, så skjønner frustrasjonen! Jeg fant min ganske rett ved siden av min egen puls på høyre siden. Rett over skambeinet, og kan være lurt å vinkle doppleren litt. Jeg er ikke en sylfide for å si det sånn, så jeg hører den bedre når jeg drar huden litt nedover, på en måte. :p

Lykke til, og si ifra når du finne den. :)

Jeg sleit mye og lenge med å finne min, så skjønner frustrasjonen! Jeg fant min ganske rett ved siden av min egen puls på høyre siden. Rett over skambeinet, og kan være lurt å vinkle doppleren litt. Jeg er ikke en sylfide for å si det sånn, så jeg hører den bedre når jeg drar huden litt nedover, på en måte. :p

Lykke til, og si ifra når du finne den. :)
Takk for tips! Lurer på om spekket mitt kan være litt grunnen til at jeg sliter??

Hva bruker du på doppleren? Jeg har prøvd med babyolje og hudkrem!

BV-app!

jeg finner ikke min nå idag, fant på lørdag men slet veldig..ligg bak pulsen min.. men jeg har hatt ks før og hørte her om dagen at morkaka kan legge seg foran i neste sv,skap etter ks..skal på ul i morgen og håper det er liv der fortsatt

Jeg har masse spekk og har funnet hjertelyden flere ganger.. Men må på en måte "løfte"magen slik at det blir stramt over skam beinet..:)

jeg finner ikke min nå idag, fant på lørdag men slet veldig..ligg bak pulsen min.. men jeg har hatt ks før og hørte her om dagen at morkaka kan legge seg foran i neste sv,skap etter ks..skal på ul i morgen og håper det er liv der fortsatt

har ei venninne som er andregangs :) Hun tok keisersnitt i første svangerskap.. og nå i andre svangerskap viser det seg at morkake ligger foran :) kan ikke noe om det der, men mulig det er noe i det du sier :)

Takk for tips! Lurer på om spekket mitt kan være litt grunnen til at jeg sliter??

Hva bruker du på doppleren? Jeg har prøvd med babyolje og hudkrem!

BV-app!

Jeg brukte først en aloevera gel, som var alt for tykkflytende, så det funka ikke. Leita i skapet, og innerst inne fant jeg en cleansing milk-etellerannet som er veldig tynnflytende og den funka perfekt. :)

Jeg tror jeg leita flere ganger per dag, i nesten en uke. Ble vettskremt, og var sikker på at den ikke var der inne. Tok en pause i noen dager, så fant jeg den til slutt, men jeg lå gjerne å leita etter den i 15-20 min først, før jeg lærte meg teknikken. :)

Jeg bruker også også alovera gel. Har ikke funnet hjertelyd ennå med angelsound, skal prøve igjen i morgen da jeg er 12 uker. Har jo hørt hjertelyd på de to ul som jeg har vært på. Fantastisk lyd <3

FANT DEN! :)
Etter flere dager uten hell, fant jeg den idag :)
Brukte ultralydgele kjøpt på billigtester :)
Omtrent midt på magen, helt nede ved skambenet, kunne jeg høre en rask lyd. Tok den ut til lysken og hørte på min egen, og den var annerledes. Så tilbake, og det MÅ være bebis! Åh, deilig! ❤

BV-app!

Jeg prøvde min netopp med alo gel.fant begge hjerteslagene en på høyre og en mot venstre <3 .galopperende hester hørest det ut som :D

Litt off topic men når fikk dere doppleren i posten og kom den i postkassen eller på kontor?? Jeg bestilte min igår kveld og gleder meg til å få den i hus :-)

FANT DEN! :)
Etter flere dager uten hell, fant jeg den idag :)
Brukte ultralydgele kjøpt på billigtester :)
Omtrent midt på magen, helt nede ved skambenet, kunne jeg høre en rask lyd. Tok den ut til lysken og hørte på min egen, og den var annerledes. Så tilbake, og det MÅ være bebis! Åh, deilig! ❤

BV-app!

Så sinnsykt bra. Gratulerer med at du fant hjerte-lyden til slutt! Sånn jeg ser om Angel hjertemålerene er de vanskeligere å bruke enn de virker. Bra du fikk det til :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp