Bruk av «hjemmedoppler»

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har spurte ultralydjordmor da vi var på privat TUL nylig om bruk av hjemmedopplere som «Angel Sound» er skadelig for babyen. Synes man leser så mange teorier om det. Hun sa at slike ikke er så sterke som de som brukes på sykehusene feks og at det er helt greit at mang bruker det hjemme for å føle seg trygge eller synes det er koselig. Dama er i 60-årene og har jobbet med dette hele livet, så stoler på det hun sier! Tenkte bare jeg ville skrive det her!
 
Så bra! Har en angelsound selv,det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den,så bekymret som jeg er og har vært. Ett par sekunders bruk av den når det trengs å høre livet i magen ville jeg ikke vært foruten!
 
Så bra! Har en angelsound selv,det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den,så bekymret som jeg er og har vært. Ett par sekunders bruk av den når det trengs å høre livet i magen ville jeg ikke vært foruten!
Helt enig med deg! :)
 
Så bra! Har en angelsound selv,det beste kjøpet jeg noensinne har gjort. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den,så bekymret som jeg er og har vært. Ett par sekunders bruk av den når det trengs å høre livet i magen ville jeg ikke vært foruten!
Høres ut som jeg skal kjøpe selv ja...
 
Høres ut som jeg skal kjøpe selv ja...
Gjør det! Du kommer ikke til å angre! Litt øvelse må til i starten men så tar det sekunder og du vet hvor du skal lete å trykket osv :) nå er babyene våre så store at du trenger nok ikke lete lenge heller :) jeg kjøpte min brukt på Finn, mange som selger der :) billigere enn å kjøpe ny :)
 
Gjør det! Du kommer ikke til å angre! Litt øvelse må til i starten men så tar det sekunder og du vet hvor du skal lete å trykket osv :) nå er babyene våre så store at du trenger nok ikke lete lenge heller :) jeg kjøpte min brukt på Finn, mange som selger der :) billigere enn å kjøpe ny :)
Brukt er ikke så dumt, nei! Sjekka faktisk i går. Ingenting i mitt fylke. Får lagre søket evt bare kjøpe ny så jeg kan roe meg ned[emoji28]
 
Brukt er ikke så dumt, nei! Sjekka faktisk i går. Ingenting i mitt fylke. Får lagre søket evt bare kjøpe ny så jeg kan roe meg ned[emoji28]
Trenger ikke kjøpe i ditt fylke, kjøpte fra en fra andre siden av landet :) de kan sende i posten :) men du vil kanskje ha den helst igår :hilarious:
 
Har vært i kontakt med en på finn siste uken! Tenkte jeg kanskje bare måtte skaffe en sån enn å bli fristet til å brenne av penger på Ul hele tiden:banghead: Men det er sån til utleie da, 40kr for en mnd elr noe..
 
Har vært i kontakt med en på finn siste uken! Tenkte jeg kanskje bare måtte skaffe en sån enn å bli fristet til å brenne av penger på Ul hele tiden:banghead: Men det er sån til utleie da, 40kr for en mnd elr noe..
Ja det fins også :)
 
Mener jeg så teknikkmagasinet solgte en doppler. Ikke angelsound men en annen type. Regna bare med at man fikk tak i det[emoji85] skal si fra hva jeg finner ut[emoji106]
Ja, gjør det.. Jeg søkte det opp der , men kunne bare finne data mus når jeg søkte doppler på siden dems :p
 
Med risiko for å være hun kjipe nå, så vil jeg bare si at hjemmedoppler kan være en falsk trygghet. Husk at vi ikke aner hvor fort hjertet skal slå, og dersom du en dag kjenner lite liv, så ikke slå deg til ro med at du hører hjertet slå. Jeg har lest om ei som ikke fikk til å kjenne liv, men roet seg ned med å høre hjertelyden. Da var hjertefrekvensen for lav, men det er umulig for hun hjemme å vite. Det er i slike situasjoner vi kan vente for lenge med å få hjelp av helsepersonell. Så det er nok koselig med doppler, men ikke stol blindt på den.
 
Back
Topp