Brudesalong Østfold

kamamma

Blir kjent med forumet
Jeg lurte på om noen kan abefale den "beste" brudesalongen i østfold! Vi bor i Bergen , men bryllupet skal stå i Sarpsborg- og derfor foretrekker vi å leie sjakett til brudgommen der! Men han er ikke veldig villig til å gå til mange salonger og prøve forskjellig, derfor tenkte jeg å høre her om noen av dere har noen salong å anbefale?! Jeg har vært innom solbruden på selbakk en gang- og det eneste inntrykket mutt var at det var trangt, litt lukt og rotete- men for all del- det bør ikke bety noe det!! Tar veldig gjerne i mot tips!!! :)

Hvis du gidder ligger det en i fredrikstad på sellebakk, de er billig på leie av både brudekjoler og til kællen.

Der får du låne tøyet fra fredag til mandag og da ink vask...de kan virke litt sure, men de er kjempe greie og hjelper de virkelig.

Vil anbefale de.

haha så hele innlegget nå...ja det er sol bruden.

Vi leide hele pakka der...kjempe fornøyd.

Jeg kjøpte kjolen min på solbruden.. Veldig fornøyd! 

Ellers så er det en til på nabbetorp som også er veldig bra!

Men for all del, styr unna "bruden i fokus" i sentrum! 

Happygirl84 skrev:
Jeg kjøpte kjolen min på solbruden.. Veldig fornøyd! 

Ellers så er det en til på nabbetorp som også er veldig bra!

Men for all del, styr unna "bruden i fokus" i sentrum! 

Hvorfor det?
Jeg kjøpte min der og alt annet egentlig og var kjempefornøyd! :-)

Tusen takk, tror jeg går for solbruden, har hørt flere som sier at de kan virke sure, men at de er både flinke og hyggelige når alt kommer til alt!! :)
Tusen takk!!

Jeg brukte også solbruden, og er veldig godt fornøyd, og sier som de over hold deg unna bruden i fokus, elendig sted. 

Tusen takk for tilbakemelding! Jeg lurte på om noen av dere har noen erfaring med ritas brudesalong i moss jeg :) ?

Back
Topp