Brudepike i bryllup

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Hei hei :)
Neste år så skal jeg være brudepike i bryllup. Kjolen jeg og de andre skal ha på skal da bruden bestemme. Er det sånn at vi må betale for den kjolen selv?

Da synes jeg at bruden skal betale selv, men tror det kan være litt ulik praksis på dette..

Noen forventer jo også at man skal ta fri jobb i 2 uker og ta med hele familien til Seychellene når de gifter seg, som da både er dyrt og vanskelig!

Du må nok spørre bruden om det  Vet at noen betaler for alle, og noen betaler ikke, så det er ikke en fasit på det altså.
Personlig ville jeg betalt dersom jeg krevde en spesiell kjole på brudepikene, men det er jo bare meg.

Med mindre du er et barn så skal du være en terne i bryllup neste år ;) *bagateller ;) *

Hvis bruden bestemmer kjolen så syntes jeg du skal spørre om de dekker kjolen eller deler av kjolen din. Rett og slett :) 
Ingen her inne som har svaret på det  da alle har forskjellige meninger om det :)

krever bruden en spesiell kjole, skulle det bare mangle at hun betaler den mener nå jeg. om man velger selv, betaler man selv.

er det slik at bruden bare vil at det skal være en spesiell farge/form på det kan man diskutere hvem som betaler :)

Hun snakket litt med meg om dette før hun valgte kjolen, da sa hun  at det kan være vanskelig at alle skal ha lik kjole, for man føler seg ikke alltid bra i det kanskje noen andre liker. Da sa jeg "helt enig, føler meg foreks ikke bra i stroppløse kjoler, siden jeg har store pupper, heller ikke lange kjoler, siden jeg er lav"
Men hun har nå valg en lang stroppløs kjole. Og hun sa at vi skal betale selv.
Derfor jeg spør egentlig (om det hadde vært noe fasit på det)
Men da får jeg bare snakke med henne om det, hehe. så ordner det seg sikkert.
Takk for svar :)

Jeg hadde nektet å betale for en kjole jeg ikke vil ha eller som ikke kler meg. Trodde det var vanlig at bruden betaler når hun selv velger kjolen til sine brudepiker/forlover

Back
Topp