I dag har jeg vært og prøvd brudekjolen igjen. Godt den fortsatt passa. Prøvde å blåse opp magen litt for å se om den fortsatt ville passe med litt mage, og det gjorde den:) MEN det oppstod et problem. Der jeg står og prøver den og de rundt meg styrer og ordner kjenner jeg at jeg blir varmere og varmere. Jeg ble SÅ svimmel, så meldte kvalmen seg. Jeg måtte sette meg fort, og ba om et glass vann. Men jeg ble bare dårlige og dårligere. Til slutt fikk jeg forloveren min til å åpne kjolen slik at jeg fikk litt mer luft. De i brudesalongen veit ikke at jeg er gravid, og ikke ville jeg si noe heller.
Q: Er det noen som har tips til den store dagen? Jeg må bare passe på å ikke stramme kjolen så mye som jeg gjorde nå kanskje? Og slappe av som hovedregel. Ta det rolig. Er redd jeg skal bli like dårlig på den store dagen og må ta av meg alt. Tenkt hvis det skjer i kirken? KRISE. Jeg har jo hele tiden engsta meg for at kjolen ikke passer. Det jeg ikke hadde tenkt på er å svime av...nå tenker jeg ikke på noe annet:/
Q: Er det noen som har tips til den store dagen? Jeg må bare passe på å ikke stramme kjolen så mye som jeg gjorde nå kanskje? Og slappe av som hovedregel. Ta det rolig. Er redd jeg skal bli like dårlig på den store dagen og må ta av meg alt. Tenkt hvis det skjer i kirken? KRISE. Jeg har jo hele tiden engsta meg for at kjolen ikke passer. Det jeg ikke hadde tenkt på er å svime av...nå tenker jeg ikke på noe annet:/