brudekjolen min *oppdatert*

turteldue

Forumet er livet
VIP
skal snart til hun som har med brudekjolen min å gjøre... og håper hun sier at det er det går ann å få sydd den litt om. for alt som har med klær som sitter stramt på er ekstremt ubehagelig...

brudekjole dama var syk, og sønnen var syk... så fikk meg heller en ganske lang shitsing (busstur) som varte tilsammen i over 2 timer... [X(]

Lykke til!
Håper dere kommer til ei ordning [:)]

håper jeg og[>:]

vil egentlig ikke gi opp kjolen...
men om hun ikke tør å sy den om så får jeg si den fra meg... (vil ikke ha en kjole som kanskje ikke passer i bryllupet)

hvis du skal gifte deg i oktober, så er det vel ganske store muligheter for at kjolen er for liten[8D][8D] ??
For da er jo sikkert magen kjempestor^^,

ORIGINAL: maltesers

hvis du skal gifte deg i oktober, så er det vel ganske store muligheter for at kjolen er for liten[8D][8D] ??
For da er jo sikkert magen kjempestor^^,

Det tenkte jeg også...min mage vokser jo allerede... [:'(] 
håper virkelig de kan sy den om!!! Og legg ut et bilde da så vi får se den![:D][:D][:D]

Håper kjolen blir som du ønsker;) Og at hun kan sy den ut! Lykke til hos damen;)

Så kjedelig da [&:]

Æsj. Det kunne hun vel sagt i fra om før du tok fatt på turen... Forhåpentligvis får du fikset det en annen dag=). Er ikke for sent før du har sagt "ja" vet du=)

Jeg er og engstelig for at brudekjolen min ikke skal passe...men nå skal jeg gifte meg 31.juli, så magen er jo ikke riktig såå stor da får jeg håpe...

Du kan jo evt selge kjolen din, og kjøpe en ny?
Eller har du kjøpt den ny i butikk? Da får du sikkert levere den tilbake pga omstendighetne..

Back
Topp